پیگیری وضعیت برخی پروژه‌های زنجان در دستور کار وزیر کشور

وزیر کشور گفت:ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی، اقتصادی و صنعتی و پیگیری کم و کاستی‌های آنها از برنامه‌های سفر امروز به زنجان است.

احمد وحیدی وزیر کشور روز سه شنبه در بدو ورود به زنجان هدف از سفر خود به استان را بازدید از برخی پروژه ها و افتتاح چند طرح درمانی و عمرانی عنوان کرد.

وزیر کشور امروز به منظور افتتاح برخی پروژه های عمران شهری و حوزه بهداشت و درمان در استان و شرکت در چند برنامه پیش بینی شده به زنجان سفر کرده است.

وحیدی در بدو ورود به زنجان مورد استقبال رسمی محسن افشارچی استاندار زنجان،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

افتتاح فاز اول پروژه سبزه‌میدان شهر زنجان نخستین برنامه سفر وزیر کشور به استان زنجان است.

مجموعه پروژه سبزه میدان زنجان در محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا می شود که برای سه هزارو ۷۰۰ مترمربع در این محدوده در قالب حجره هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

افتتاح مرکز آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) زنجان، افتتاح بخش پزشکی هسته‌ای مهرانه و شرکت در مراسم بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی(SDI) پروژه شهروند سپاری شهرداری) از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به استان زنجان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.