اشناب:

بار اصلی رسالت رسانه ملی بر دوش برنامه سازان است

ظهر امروز سعید مدیر شبکه پنج سیما به بهانه تلاش برنامه سازان، دیداری صمیمی با مدیران گروه، مجریان و تهیه کنندگان این شبکه داشت.

اشناب ضمن اشاره به حوادث اخیر در کشور، بر ماموریت خطیر برنامه سازان شبکه تهران تاکید کرد و افزود: در چند ماه گذشته دشمن سعی کرد زخم‌هایی به ملت شریف ایران، نظام و رسانه وارد کند که به لطف و مدد الهی همه‌ی سناریو‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

مدیر شبکه تهران سیما تاکید کرد: دشمن سناریو‌های متعددی علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران طراحی و ترسیم کرده بود و از شرورترین احزاب، گروه‌ها و اشخاص برای پیاده سازی اهداف خود مدد گرفته بود. آن‌ها دشمنی‌های چندین ساله‌ی خود را کنار گذاشتند و با یکدیگر بیعت کردند تا عملیات‌های روانی و اجتماعی خود را برای مردم عزیز ایران طراحی و اجرا کنند.
اشناب افزود: در این هجمه سنگین رسانه‌ای علیه هنرمندان کشور، با وجود همه سختی ها، تهدید ها، ارعاب و ... اقدامات شما روی آنتن رسانه ملی مایه مباهات و سربلندی ایران، مردم و رسانه ملی است.

وی افزود: ما باید مراقب امنیت اجتماعی و آرامش خاطر مردم کشورمان باشیم و با صدای بلند و با افتخار، این امنیت و آرامش ایران را که مدیون شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و مدافعین حرم و همچنین شهدای سلامت هستیم از قاب رسانه ملی بلند و بلندتر فریاد بزنیم.

وی به مهمترین ویژگی نا آرامی‌های اخیر که همانا عملیات رسانه‌ای دشمن بود تاکید کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر عملیات رسانه‌ای دشمن بسیار پرحجم و پیچیده بود که با واقعیت‌های صحنه بسیار مغایرت داشت. در این زمان نقش ما به عنوان رسانه پررنگ‌تر از قبل می‌شود و ما هستیم که باید قد علم کنیم و مقابل هجوم دشمن ایستادگی کنیم و واقعیت‌های کشور را در برای مردم به تصویر بکشیم.

در پایان مدیر شبکه پنج سیما ضمن تبریک میلاد حضرت حجت (عج) برای همه همکارانش در رسانه ملی و شبکه پنج سیما در سال جدید پیش رو آرزوی موفقیت، بهروزی و سربلندی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.