مطالبه‌گری به‌حق همراه با ارائه راهکار مهم‌ترین ویژگی رسانه‌های انقلابی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌گری به‌حق و انتقاد صحیح همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد از مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه‌های انقلابی است.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار هستند.

وی افزود: صداقت در گفتار، مطالبه‌گری، روشنگری، طرفداری از جبهه حق، حق‌گویی، حق‌شناسی و حق‌بینی، سبک زندگی اسلامی، تبیین از شاخصه‌های ویژه حضرت ابوذر در ۲ دوره یعنی دوره پیامبر اعظم (ص) و بعد از آن است.

اکبری تاثیرگذاری رسانه در عصر جدید را بسیار مهم اعلام و تصریح کرد: به همین دلیل دشمن با کمک رسانه‌های خود با دورغ‌پراکنی به‌دنبال ایجاد مشکلات برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم توجه رسانه‌ها به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اُمیدآفرینی در جامعه یادآور شد: براساس فرمایش معظم‌له هرکس جامعه را نسبت به آینده نااُمیدی ایجاد کند، در زمین دشمن بازی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری مطالبه‌گری به‌حق، درست و شایسته و انتقاد صحیح همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد را از مهم‌ترین ویژگی‌های رسانه‌های انقلابی دانست و اظهار داشت: متولیان امر راهکار‌های پیشنهادی از سوی رسانه‌های گروهی انقلابی را بررسی کنند.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی را از دیگر ویژگی‌های فعالیت رسانه‌های گروهی انقلابی دانست و گفت: در فتنه ۱۴۰۱ و دوران پسافتنه دشمن به‌دنبال ترویج فرهنگ غربی به‌ویژه برهنگی است.

اکبری استفاده از ظرفیت کامل رسانه به‌طور کُنشی عمل کردن را ضروری اعلام و تاکید کرد: نباید به جایی برسیم که واکنشی عمل کنیم و باید دشمن را در محاصره رسانه‌ای قرار دهیم.

وی با اشاره به لزوم مقابله با جنگ روانی دشمن افزود: رسانه‌های گروهی در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ روانی ایستادگی کنند تا دچار مشکل نشویم.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عبرت گرفتن از تاریخ را ضروری اعلام و تصریح کرد: فاصله انداختن بین مردم، ایجاد مشکلات اقتصادی و گسست فرهنگی از برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که رسانه‌ها در این راستا و برای خنثی کردن این توطئه‌ها رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی امر معروف و نهی از منکر را ضروری برشمرد و یادآور شد: حفظ جمهوری اسلامی بالاترین امر به معروف در روزگار کنونی است.


بیشتر بخوانید


اکبری فعالیت خبرنگاران را جزو مشاغل سخت و زیان‌آور دانست و اظهار داشت: امنیت شغلی، بیمه و سواد رسانه‌ای بروز از مهم‌ترین نیاز‌های فعالان رسانه‌های گروهی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: علاوه بر وجود مشکلات اقتصادی و فرهنگی، اما مردم کشور هرگز با دشمنان معامله نخواهند کرد و نمونه حمایت خود را در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه نشان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.