انقلاب اسلامی مصداق حرکت جمعی به سمت ظهور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رفتار‌های فردی باید مهدی پسند و رفتار‌های جمعی هم به سمت ظهور باشد که انقلاب اسلامی مصداق بارز این حرکت جمعی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در حاشیه مراسم اقامه نماز وحدت با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اداری گفت: حتما این روز‌ها موضوع اعیاد و مهدویت ذهن همگان را درگیر کرده است؛ جامع‌ترین پاسخ این است که پیام مهدویت بلند نگهداشتن اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری زنده نگهداشتن نام حضرت بقیه الله (عج) و انجام برخی کار‌ها که زمینه‌ساز ظهور می‌شود را از وظایف افراد در دوران غیبت دانست و افزود: امام زمان (عج) در رأس است و هزاران برابر باید این نام را زنده نگه داشت که احداث مکان با نام این حضرت، نامگذاری فرزندان با نام مهدی، زنده نگهداشتن برنامه‌های روز جمعه مانند دعای ندبه، نماز جمعه و ... برخی از مصادیق این کار‌ها است.

وی ادامه داد: رفتار‌های فردی باید مهدی پسند و رفتار‌های جمعی هم به سمت ظهور باشد که انقلاب اسلامی مصداق بارز این حرکت جمعی است.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: امروز دنیا به صورت متفاوت متوجه حضرت صاحب الزمان (عج) شده و حرکت‌های گسترده مقاومت با سبک مهدویت در حال شکل‌گیری هستند. شهدا، پرچم، انقلاب و جمهوری اسلامی ما همه مهدوی است که بابد دقت کرد دشمن ما را به خطا و شک نیندازد و اگر بخواهیم پرچم مهدویت را بلند کنیم باید مقاومت کنیم و فتنه‌های موجود را شناسایی و با آن‌ها مقابله کنیم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با بیان اینکه دشمن در مدارس مشکل ایجاد می‌کند تا اغتشاش در جامعه ایجاد کند، گفت: امروز شاهد جنگ ارزی نیز هستیم که باید این توطئه‌ها را شناسایی و در برابر آن‌ها مقاومت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.