حفظ آمادگی خوزستان در صورت بروز حوادث احتمالی

استاندار خوزستان گفت: ستاد مدیریت بحران باید برنامه‌های خود را برای شرایط مختلف داشته باشد تا در صورت رخداد حوادث احتمالی گوناگون غافلگیر نشویم، لایروبی کارون با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها شدت بیشتری پیدا کند و گزارشات دبی خروجی سد‌ها مرتبأ به ستاد بحران برسد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است؛ بنابراین باید در موارد مختلف آمادگی خود را حفظ کنیم.

او می‌گوید: ستاد مدیریت بحران باید برنامه‌های خود را برای شرایط مختلف داشته باشد تا در صورت رخداد حوادث احتمالی گوناگون غافلگیر نشویم.

به گفته او لایروبی کارون با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها شدت بیشتری پیدا کند و گزارشات دبی خروجی سد‌ها مرتبأ به ستاد بحران برسد.

استاندارخوزستان گفت: موارد فنی مانند دوربین برای مناطق خاص تدارک دیده شود و مدیران به‌صورت برخط قابلیت رصد و بازدید اماکن حساس و بحران زا را داشته باشند.

به گفته او بودجه لازم جهت سیل بند‌ها و مراقبت از اتفاقات احتمالی توسط سازمان مدیریت پیگیری شود.

حسینی محراب با تأکید بر آماده‌سازی سامانه‌های اطلاعاتی ادامه داد: وسایل لازم در جهت امداد رسانی همچون پتو، چادر، فضای اسکان و… مانند مانور آماده شود.

این مقام مسئول گفت: مدیران به صورت مستمر در دسترس باشند؛ شهرداران، دهیاران و بخشداران مشکلات را بررسی و به سمع و نظر ستاد بحران برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.