آمادگی ۶ هزار تاسیسات گردشگری مازندران برای نوروز

۶ هزار تاسیسات گردشگری مازندران برای اسکان مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ آماده هستند.

صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از آمادگی ۶ هزار تاسیسات گردشگری استان برای اسکان مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این تاسیسات شامل هتل، متل، اقامتگاه های روستایی مجتمع های تفریحی توریستی، دهکده های گردشگری و واحدهای پذیرایی هستند.

او با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۱۴۸ نفر شب مسافر در این مراکز و تاسیسات گردشگری می‌توانند اقامت داشته باشند، افزود:۳۴۳ اقامتگاه بوم گردی در استان فعال شدند تا گردشگران در سفر به مازندران، علاوه بر بهره مندی از جاذبه‌های طبیعی، به صورت تفریحی در زندگی روستایی و کار در مزرعه مشارکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ادامه داد: تمامی تاسیسات و مراکز گردشگری زیر مجموعه این اداره‌کل بایستی برای رفاه حال گردشگران، خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران را طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

برزگر با بیان اینکه ۳۲ کارشناس و متخصص حوزه گردشگری نظارت های خود را بر بر تاسیسات ارائه دهنده خدمات گردشگری آغاز کرده اند، گفت: چنانچه هر مشکلی برای مهمانان نوروزی در این استان به وجود آمد همکاران این اداره در دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر به‌صورت شبانه روز پاسخگو هستند.

بنا به اعلام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، نوروز ۱۴۰۱ حدود ۱۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار