رئیسی در جلسه شورای اجتماعی کشور:

مسأله حجاب یک ضرورت شرعی و الزام قانونی مورد اتفاق آحاد جامعه ایرانی است

رئیس جمهور گفت:شاید برخی درباره حجاب نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، یک اصل است

جلسه شورای اجتماعی کشور امروز پنج‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد.رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت احترام همگانی به قانون، مسأله حجاب را یک ضرورت شرعی و الزام قانونی مورد اتفاق آحاد جامعه ایرانی دانست و با تأکید بر اینکه همه مسئولان در موضوع حجاب اتفاق نظر دارند، گفت: تجربه اجتماعی انقلاب اسلامی نشان داد که زنان و دختران این سرزمین با زندگی عفیفانه و مؤمنانه بر حفظ عفاف و حجاب به عنوان یک اولویت امنیت‌آفرین تأکید دارند.

رئیسی با اشاره به ضرورت حاکمیت قانون در زندگی اجتماعی، دستگاه‌های فرهنگی اعم از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را به تلاش بیشتر برای تبیین مسائل مرتبط با حجاب و عفاف و رفع برخی شبهات در این زمینه فرا خواند.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور همچنین ضمن تأکید بر حمایت دستگاه‌های مسئول از آمرین به معروف، حجاب را مهم‌ترین توصیه و وصیت همه شهدای افتخارآفرین ایران اسلامی خواند و افزود: ضروری است شورای اجتماعی به عنوان مسئول، هماهنگی لازم را در بخش‌های مختلف ایجاد و با نظارت بر اجرای قانون زمینه حفظ امنیت اجتماعی را فراهم کند.

آیت‌الله رئیسی با تبریک میلاد مسعود حضرت ولیعصر (عج) و نیز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: تردید نداریم زنان و دختران افتخارآفرین و تربیت شده در مکتب انقلاب اسلامی خود بیشترین همراهی را در رعایت و احترام به قانون خواهند داشت.

در این جلسه همچنین مقرر شد شورای اجتماعی کشور تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد را در دستور کار جدی قرار داده و نتایج اقدامات صورت گرفته را به صورت مستمر گزارش کند.

در ابتدای این جلسه دبیر شورای اجتماعی کشور گزارشی از اقدامات به عمل آمده دبیرخانه این شورا ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
بی انصاف با این تورم وگرانی مردم را به گرسنگی کشاندید آن وقت به فکر حجاب هستید شکم گرسنه دین وایمان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
سلام ،همه ما مسئول هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
سلام ، آدمهای طرفدار بی حجابی و بی حیایی و بی غیرتی ، به من بگو الان دیندار در کشور های که بهترین اقتصاد را دارند چطور است . جوابی بده که روز قیامت رو سفید باشید. البته ما از اقتصاد خوب بدمون نمی آید خدا باعث و بانیش را که ظالمانی مثل آمریکا و کشور های اروپایی و تعداد اندک دشمن داخلی خائن هستند، نیست و نابود کند. آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
همانطور تو حجاب سر سخت هستین باید تو قطع کردن دلالی سختگیری کنیم
قیمت مواد غذایی مثل گوشت برنج
قیمت تکنولوژی مثل موبایل و کامپیوتر
قیمت ساخت و پیشرفت کشور مثل مصالح ساختمانی
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
سلام کسانی که در تایید بی حجابی قلم فرسایی می کند خودشان را برای روز قیامت آماده کنند. اقْرَأْ كِتابَكَ كَفى‌ بِنَفْسِكَ الْيَوْمَ عَلَيْكَ حَسِيباً «14»

(در قيامت به انسان گفته مى‌شود:) كتابت را بخوان، كافى است كه امروز، خودت حسابگر خويش باشى.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تا میتونید فقط نظر آخوندها و تندروها انتشار بدید
روز قیامت همه مردم ایران اعتراض میکنند میگن ما در کشوری زندگی کردیم مردمش را به زور خواستن ببرن بهشت برای همین ما هم لج کردیم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
ناشناس 16:29 لازم به ذکراست که قيامت ازاين توجيه ها قابل قبول نيست...
در احکام دين چيزي به اسم زور و اجبار نداريم، اين ها تحريف هايي که شما کرده ايد، بلکه واجب و مستحب و .. داريم...
خودتان را گول نزنيد، هر کسي بايد پاسخگوي اعمال خود باشد...
در ضمن هر جايي قانون دارد، البته شما که هيچ قانوني را قبول نداريد تا وقتي که باب ميل و دنيايتان باشد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
روز قيامت بهت ياد میدن که مغلطه اصلاً‌ کار خوبی نيست. کسی با زور نمی‌خواد ببره بهشت. زور برای جلوگيری از جهنمی کردن جامعه است و درواقع اين شمايی که با زور شمشير تزوير می‌خوای همه رو ببری جهنم. درضمن شما نقطه اعتدال نيستی که بخوای بقيه را به تندروی متهم کنی. پاتو گذاشتی يه جا و ميگی: «اينجا وسط دنياست. قبول نداری متر کن!»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
حضرت علی (ع) فرمود:

در آخرالزمان و نزدیک شدن زمان موعود (قیامت یا زمان ظهور حضرت مهدی (ع)) که بدترین زمانهاست (چون جهان از ظلم و ستم پر شود) زنانی ظاهر می‌شوند بی حجاب و عریان بیرون آمده خودنمائی می‌کنند، از دین خارج می‌شوند (به احکام دین توجهی ندارند)، در فتنه‌ها (آشوب‌ها یا محافل عیش و شهوت) داخل می‌شوند و شهوترانی روی می‌آورند و به لذات جوئی‌ها شتابانند، حرام‌های الهی را حلال می‌کنند و در جهنم همیشه خواهند ماند. (من لا یحضره الفقیه کتاب النکاح (المذموم من اخلاق النساء و صفاتهن، حدیث ۵))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
پیامبر اکرم (ص) به حولاء که یکی از زنان مسلمین بود اینگونه توصیه فرمود:

«یَا حَوْلَاءُ مَنْ کَانَتْ مِنْکُنَّ تُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ لَا تَجْعَلُ زِینَتَهَا لِغَیْرِ زَوْجِهَا وَ لَا تُبْدِی خِمَارَهَا وَ مِعْصَمَهَا وَ أَیُّمَا امْرَأَةٍ جَعَلَتْ شَیْئاً مِنْ ذَلِکَ لِغَیْرِ زَوْجِهَا فَقَدْ أَفْسَدَتْ دِینَهَا وَ أَسْخَطَتْ رَبَّهَا عَلَیْهَا»؛

«ای حولاء! هر زنی که به خداوند سبحان و روز قیامت، ایمان دارد، زینتش را برای غیر شوهرش، آشکار نمی‌کند و هم چنین موی سر و مچ خود را نمایان نمی‌سازد و هر زنی که این کار‌ها را برای غیر شوهرش انجام دهد، دین خود را فاسد کرده و خداوند را نسبت به خود خشمگین کرده است.» (مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج ۱۴، ص ۲۴۴)
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
lمردم بچه نیستند که شما بهشون بگید چی بپوششند یا چی نپوشند. اقتصاد رو درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
متأسفانه اين اظهار نظرهای سفيهانه و دوگانه‌سازی‌های دروغين شما تمامی ندارد. چرا فرهنگ را مقابل اقتصاد قرار می‌دهيد؟ فساد هميشه در کنارفساد است، نه مقابل آن. هم اقتصاد، هم فرهنگ. اين دو را مقابل هم قرار دادن فقط ماحصل يک ذهن معيوب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
اقتصاد خرابه
بچسب به اقتصاد درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
دوگانه‌سازی بی‌ربط نکن. به پيام بالايی هم جواب دادم. چرا فرهنگ را مقابل اقتصاد قرار می‌دهيد؟ هم اقتصاد، هم فرهنگ. فساد هميشه در کنار فساد است، نه مقابل آن. اين دو را مقابل هم قرار دادن فقط ماحصل يک ذهن معيوب است.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۸:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
نتیجه ی کار فرهنگی و حضور و مدیریت شما رو از دو سال پیش تا الان داریم می بینیم . مشخصا این دولت توان کار فرهنگی نداره و بلکه با عملکرد ضعیف خودش بیشتر داره به کار فرهنگی یه عده که زندگیشون رو خاصانه وقف این کار کردن ، ضربه میزنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
رئیسی اشتباه کردم به تو رای دادم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
رئیسی غلط کردم به تو رای دادم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
درهمه زمینه ها باید طبق قانون برخورد شود نه فقط با حجاب بخواهیدقانونی برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شما سرتون به حجاب گرم باشه تا بقیه کشورا دنبال پیشرفت اقتصاد و علم باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
قانون قانونه حالا یعنی کشور های دیگه چون حجاب ندارند پیشرفت می کنند نه اونا همت و پشتکار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
یک عمر با حجاب تونستیم پیشرفت علمی و اقتصادی کنیم. یک کم تحقیق کنید
Germany
حجت
۱۴:۳۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
مسأله حجاب یک ضرورت شرعی و الزام قانونی مورد اتفاق آحاد جامعه ایرانی است
نمی دونستم جناب رییس جمهور جوکم بلدند. فکر کنم سیم سیستم نظرسنجی ایشون با سیستم حسن اتصالی کرده. جناب، همین مونده ملت با لباس زیر بیان بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
وقتی فقر ‌بدبختی از یک دروارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود ؛اگر شما مسئولین درستکار وصادق بودید و عدالت اجتماعی داشتید مردم خود به خود درست می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بيشتر بيانديشيم که:
ازکجا آمده ايم؟
براي چه آمده ايم؟
و به کجا خواهيم رفت؟

آن وقت بهتر مي توانيم زندگي کنيم.
پاسخ اين سوال ها تنها در دين اسلام، آخرين دين مورد پذيرش خداوند متعال، در کلام و سنت پيامبر اسلام صلي الله عليه و اله وسلم و ائمه معصومين عليهم السلام است و بشر هيچ راه سعادت ديگري جز دين اسلام و پذيرش ولايت پيامبر و ائمه معصومين عليهم السلام و قرآن کريم ندارد... . تاريخ را بنگريد و سرنوشت گذشتگان را مرور کنيد، بهتراين مسئله را درک خواهيد کرد...
محققان، فلاسفه و دانشمندان غرب که تصور مي کردند همه جواب هاي خود را در علم و ماديات مي يابند، طي چند قرن گذشته از دين و معنويات فاصله گرفتند، به اسم مد و فشن و به روز بودن و غيره، زن را در خانواده و جامعه با نگاه ابزاري و جنسي تبديل به کالا کردند و در نهايت با مشکلات بسياري مواجه شدند... آنها امروزه به اشتباه خود اذعان دارند و براي جبران و اصلاح، سعي در بازگشت به دين دارند، به طوري که در برخي از همين دانشگاه هاي غربي انجمن هاي علم و دين تشکيل داده اند... آنها پاسخ سوال هاي خود را درعلم و ماديات نيافته اند ، اما در دين به پاسخ آنها رسيده اند... .
اما سياست مداران مادي گرا و نژادپرست، ظلام و استعمارگر... آنها براي حفظ قدرت و دنياي فاني و رو به افول خود، مي خواهند همان راه اشتباه و جبران ناپذير خود را به کشورهاي اسلامي تحميل کنند، کشورهاي اسلامي بسياري را با فتنه و آشوب و جنگ هاي نضامي، فرهنگي، اقتصادي و ... به هم ريخته اند، نسل کشي و مسلمان کشي به راه انداخته اند... در ميانمار به کسي که مسلمانان را زنده زنده سورانده و نسل کشي کرده، جايزه صلح نوبل مي دهند و ...
عزيزان و بزرگواران، موحدان و پيروان اديان الهي از روز اول تا به حال که آخرين دين، دين اسلام است و پيامبر و امامان و کتاب راهنمايش مشخص است، با جبهه کافران، مشرکان، ملحدان، دنياپرستان و قدرت طلبان و ظالمين عالم که در غل و زجير هواي نفس و شياطين اند در تقابل بوده است، بنابراين بايد بپذيريم که در چه شرايطي هستيم ، بدانيم که مسلمانيم و اکنون در آخرالزمان و عصر غيبت هستيم و وظايف مان بسيار سنگين است، زيرا ما منتظر آخرين منجي عالم بشريت، حضرت اباصالح المهدي عج هستيم، بايد با افزايش ايمان، بصيرت و شناخت و عمل به احکام الهي زمينه ساز ظهور ايشان باشيم، امروز ما در سايه ولايت فقيه بايد به امر ايشان پايبند مانده و با عمل خود دين اسلام و امام زمانمان را ياري کنيم، ما بايد با منافقين و دشمنان داخلي و دشمنان خارجي اسلام و ايران و مردم عزيز کشورمان، همزمان مقابله کنيم... بايد به فرمايش رهبري بيشتر مسايل را براي نوجوان و جوان و .. کشورمان تبيين کنيم تا در دام فتنه هاي دشمنان داخلي و خارجي نيافتند...
ما براي حفظ دين و ناموس و مردم و مملکتمان، خون هاي بسياري داده ايم، امروز هم به لطف و ياري خدا اجازه نخواهيم داد، اين ارزشها از ما گرفته شود، زيرا آن وقت نمي توانيم در مقابل خداوند متعال، پيامبر اسلام و ائمه مصومين عليهم السلام و شهدا پاسخگو باشيم...
و من الله توفيق...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بیا پایین عمو داستان نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بیا پایین بچه داستان نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
دمت گرم داداش چه حوصله ای داری این همه تایپ کردی فک کردی کسی میخونه همشو..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
حقیقته . نه داستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بیا پایین سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
روزی قیامت یه داستانی نشونت بدهند که مات و مبهوت بمانی . الْيَوْمَ نَخْتِمُ عَلى‌ أَفْواهِهِمْ وَ تُكَلِّمُنا أَيْدِيهِمْ وَ تَشْهَدُ أَرْجُلُهُمْ بِما كانُوا يَكْسِبُونَ «65»

امروز بر دهانشان مُهر مى‌نهيم و دست‌هايشان با ما سخن مى‌گويند و پاهايشان به آن چه كسب كرده‌اند گواهى مى‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
آقای رئیسی امیدوارم که بتونید پاسخگوی خون این همه شهید باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
نمیتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
اینا نمیتونن رفاه جانبازان عزیز رو تامین کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
دولت هاي وابسته به سيستم سرمايه داري و غرب زده قبلي زمينه اين مشکلات را ايجاد کرده اند و الان از ديگري مطالبه مي کنيد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام مسئله حجاب یه مسئله مهمه برای ما ایرانیا که از قدیم هم با مردم ما بوده و هست و انشاالله خواهد بود
ولی همونقدر که مسئولین عزیز به فکر میسائلی از این دست هستند
یه زحمت بکشن یه فکر به حال اقتصاد کشور هم بکنند دیگه کارد به استخون رسیده عالیجنابان در سه قوه
با این وضع اقتصادی وقتی پدر و مادر درگیر مسائل مالی هستند شب و روز دیگه نوبت به خانواده نمی‌رسه که بشه به بچه ها خوب و بد رو فهموند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
کاش یك نفر مدیر و مسئول دلسوز راس کار بود . مدیران فعلی هیچ کدام دل انسانی ندارند. دلشان سنگ سنگ است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بی حجابی وبی بند و باری آزادی نیست آزادی زمانی هست عدالت در پرداخت ها باشه حق دفاع از حق و حقوق خودت رو داشته باشی رفاه و آسایش داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بی حجابی که خیلی وقته توایران رواج پیداکرده قبلامانتوی جلوبازمیپوشسدن‌ یه شال نصف ونیمع روسرشدن مینداختن باکلی ارایش حالااون شال نصف ونیمه رابرداشتن چیزعجیبی نیست ازاول بایدجلوشونامیگرفتن‌که هارنشن وبی بندوبارکه وضع جامه بدوبدتربشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
خدا هم میدونه هر مساله ی شرعی یا دینی که زور و اجبار درش باشد هیچ ارزشی ندارد هیچ از خودتون سوال نکردین که چرا با اینکه خدا قدرتش از همه ی شما خیلی بیشتره اما مردم را به زور وادار به کاری نکرده ؟ همین زور و اجبار شما مملکت را به این حال روز انداخته است داعش تمام مسائل شرعیش با زور و اجبار بود عاقبتش چه شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رحمانیان
۰۸:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
جناب رئیس جمهور شما لطف کنید اول فکری بحال قیمت پارچه چادری بکنید قیمت یک چادر الان یک میلیون تومان بیشتره مردم چطور چادر بخرن شما هم که تا الان هیچ کاری در این زمینه انجام ندادید اول مشگل اقتصادی مردم حل کنید بعد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
اگر می خوابد بی حجاب با کمترین هزینه از بین رود باید اختلاس و غارت از بین رود و اختلاس گران و رانتخواران از روی زمین محو شوند
نه اینکه رانتخوار نماینده مجلس و یا از آن بالاتر رود و با ریاکاری و دغل بازی اعتقادات مردم را متزلز کند

حافظ علیه رحم وقتی این افراد ریاکار و منافق را می بینی شعری در مورد اونا می گه

واعظان کین چهره در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کاری دیگر می کنند
گویا باور نمی دارند روز داوری
کین همه مکر و دغل در کار داور می کنند
پرسشی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند

بی حجاب جامه دقیقا جواب این بیت سوم شعر حافط است که اعتقادات ملت را تضعیف و بی حجابی را رونق می بخشد

بله ریا و ریاکاری عامل اصلی بی اعتقاد شدن بسیاری از مردم است
اگر واقعا طرفدار حجابید او ریاکاری و قدرت طلبی خود را کنار بگذارید و اجازه دهید متدین امین و درستکار بیاند و قدرت را بدست گیرند آن وقت خواهید دید مردم بدون کمترین هزینه و با میل رغبت خود به طرف رعایت حجاب شئونات اسلام می روند
با قدرت طلبی و ریاکاری و رانتخوار نمی شود قلب مردم را به رعایت اسلام سوق داد

با صداقت و امانت و امین بودن می شود این کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
باریکلا‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
محدود کردن سفره مردم بزرگترین ضربه به خانواده ها هست که شماها در پیش گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
زمانی باید بگید مورد اتفاق آحاد مردمه که قانونش به رای گذاشته شده باشه....شما کی اینو به رای گذاشتین..؟حتی اگه 40 سال پیش مردم چنینی چیزی پذیرفتن به این معنی نیست 4 نسل بعد از اونها هم کور کورانه همان موضوع بپذیرن....اتفاقا در حال حاضر آحاد مردم چیز دیگری می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
اولا امر خدا واجب است و شما و ما کي باشيم که امر واجب خدا رابه راي بگذاريم؟
دوماً شما امر خدا را قبول نمي کنيد، قانون کشور را قبول نمي کنيد، رأي گيري را هم که قبلو نداريد و مي گوييد کار خودشان است...
چه تضميني وجود دارد که نتيجه رأي گيري را هم بپذيريد؟ نه يقينا شما نخواهيد پذيرفت، چون از اساس با دين اسلام و انقلاب مشکل داريد...
وقتي حداکثر مردم را نمي بينيد... وقتي حداقل خود را کورکورانه حداکثر مي بينيد، منطقي و عقلاني حرف نمي زنيد، شما هيچ نتيجه اي جز نظر شخصي خود را هم نخواهيد پذيرفت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شما قبل از انقلاب را در ایران مشاهده کردید یک سری
از خانم ها حجاب نداشتند یک سری هم بسیار پایبند بودند
به حجاب . وارد مسائل شرعی و دینی نمی شوم
ولیکن در ان زمان در گیری بین بی حجاب وبا حجاب نبود
بعضی ها در پیام ها از ناپایداری خانواده ها وفساد صحبت
می کنند عرض من این است که حجاب یک امر نسبی است
برای انسان های الوده فرقی بین ححاب وبی ححابی نیست
کما اینکه در سالهای اول انقلاب با اینکه همه ححاب داشتند
مجبور شدند در اتوبوس قسمت زنان ومردان را جدا کنند
مطلب بعد با اینکه در قبل از انقلاب بی حجابی وحود
داشت امار طلاق کمتر بود پس بی حجابی ربطی به بنیاد خانواده ندارد جوانان ومردم بیشتر به اعتقادات مذهبی
پایبند بودند تمام شهیدان جنگ وافرادی مانند مطهری
و ریس جمهور فعلی محصول زمان قبل از انقلاب وازادی
در انتخاب ححاب هسنتد معضل از هم گسیختگی خانواده
وطلاق امروز دلایل روشن دیگه ای دارد yjc لطفا این نظر
را نشر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
ای کاش گرانی تورم فساد و اختلاس آقازاده خارج نشین و کمبود دارو بی پولی ....همه کارهای شما مثل حجاب تو اولویت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
متاسفانه عده ای سلبریتی خائن که با همین مردم شدن معروف.انروز علیه این مردم شدن.برای خود از مردم بزرگبینی که دارن.مروج بی حجابی در مملکت شدن.جالب تا حرفی میزنی.میگن تو برو بهشت بذار اونا برن جهنم.متاسفانه چند وقت دیگه بهار و تابستان میشه و دوستان سلبریتی میخوان لخت و عریان بگردن و ترویج بدن از حالا باید فکری کرد .تو کیش و قشم بی حجابی مطلق رواج میدن.ازدواج های سفید.بی بندوباری.جالبه چند شوهری رو هم دارن به فرهنگشون اضافه میکنند این بی دین ها.
Iran (Islamic Republic of)
مسکن مهر علوم پزشکی کرمان
۰۶:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام، مسکن مهر علوم پزشکی کرمان بعد از ۱۲ سال هنوز واحدها تحویل داده نشده، پارسال ۳۰۰ میلیون گرفتند و باز هم بد قولی کردند تحویل ندادند. خدا می‌دونه برای سال آینده چقدر درخواست بدن.
مسئولی که با بی‌کفایتی داری خون شهدا رو پایمال می‌کنی و نظارت نمیکنی، خیر دنیا و آخرت رو نبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
والا کارکنان دولتی خودشون بدتر از همه هستن
عکسای مجازی ش غوغا میکنه اونقدر لخت میشن بحصوص بعد بازنشستگی
خودشون همش می نالن ک حقوقشون خب نیس ولی بعد می بینید همش دور دنیا میگردن و همش تو سفرهای خارجی ن!!!

اونقدر مفت خوری کردن از بیت المال
اول از خود سازمانها و ادارات دولتی شروع کنین
هر سال هم حقوقشون زیادتر میشه! مگه چیکار میکنن تا ساعت ۲ ب ساعت نگاه میکردن برگردن خونه شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
آفرین عین واقعیته.
۹۰ درصد مسافرت خارجی توسط کارمندان دولته.هم حقوق دارن هم ول و بیکارن
۹۰ درصد امتیازات و وام و خونه و ماشین مال کارمندانه. هم حقوق دارن هم‌ضمانت کاری و حقوقی.هم ول و بیکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بذارید مردم نفس بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
باشه حجاب واجبه
ولی شما با تورم و گرانی بی ارزشی پول مملکت مردم رو به هزار مشکل گرفتار کردید چرا واجبات دیگر را بجا نمیارید اقتصاد ایران رو نابود کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
و همچنین دروغگو دشمن خدا است و اینکه کلاه برداری و حق وناس هم جرم است و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شکم گرسنه دین و ایمان ندارد آقای رئیس جمهور محترم سید بزرگوار مردم بیچاره را دریاب که تا پایان عمر دولت حضرت عالی مردم توان راه رفتن تا صندوق رأی را داشته باشند شرمنده از کل جمعیت کشور نمیشود با صندوق سیار رأی گیری کرد وای از بی توجهی و بی مدیریتی شما نسبت به مجموعه دولت که چنین دولتی را تاریخ کشور هرگز به خود ندیده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شمابه وضع معیشت مردم بپردازید نه به حواشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
این که اگر من اعتراز دارم حیثیت خانواده ام را بباد دهم به این میگن خود زنی چه کسی دوست داره ناموسش در معرض چشم نامحرم قرار گیرید این فرهنگ ۷۰۰۰ هزار ساله مارا میخواهند یکساله ازما بگیرند ای خاک بر سر کسی که استقلال را رد بی حجابی میداندیک زنان پشیمان میشوند مثل آنهاییکه سر از نا کجا آباد دز آوردن طرف سگ را بقل میکنه وبه او میگوید پسرم از طرفی روسری از سر برداشته وادعای روشن فکری میکند من اصلا کاری به اخوند ودیگران ندارم ما پیش از اسلام فرهنگ اسلامی داشتیم چرا آتش به ریشه خود میزنید چرا بی فرهنگی وخانواده ستیزی در جامعه رواج میدهید به شیر مادر قسم که روسری را که از بر میدارید انگار یک موجود بی ارزش شده اید چرا به حرفهای کسانی گوش میدهید که در خارج از مرزها چه بلا هاییکه به سرشان نمیاورند به خود آیید خود زنی نکنید که پشیمان میشوید ونه دیگر دنیا را دارید ونه اگر معتقد با قیامت هستید قیامت را به عقل خود رجوع کنید آدم دلش بحالتان میسوزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
لابد با سگ ازدواج کرده که بعدش سگ را بغل میکنه و بهش میگه پسرم! الان کشورهای غربی به مرحله ای از سقوط و کثافت رسیدن و از هزرگی در آنها زیاد بوده که دیگه دارن با سگ و گربه ازدواج میکنن!! این به اصطلاح روشنفکران ایرانی هم دست کمی از روانی های غربی ندارن که به سگ میگن پسرم.خدا همه بیحجابها را شفای عقلی دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
احساساتی نشو دوسته عزیز. ما پیش از اسلام فرهنگه اسلامی داشته ایم رو هم خوب اومدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
وقتی وضع اقتصاد درست کنید بهانه بیشتری دارید تا بی حجابی هم کنترل بشه ولی وقتی اقتصاد خرابه اون دسته از بی حجابا لجبازی میکنن و کسی براتون تره خورد نمیکنه، اقتصاد درست کنید خیلی از مشکلات حل میشه. همانطور که حجاب قانون هست و باید رعایت بشه، این همه گرانی و عدم کنترل هم قانون داره و باید اجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
حجاب و اقتصاد دو موضوع جدا از هم هستند. اتفاقا اکثر این بیحجابهای بیحیا از افراد پولدار جامعه هستن که در حال احتکار دلار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
با این تحلیل شمامشکلات فرهنگی هم به مشکلات اقتصادی اضافه میشود!!!قرار نیست به خاطر آنچه که نداریم آنچه که داریم را از دست بدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
هر مسئله جاي خودش...
آنقدر همينطور فکر کرديد که اين شده وضعمان...
به نظر شما اقتصاد درست بشود همه چيز درست مي شود يا بايد براي حل همه مسائل و مشکلات تلاش و اقدام کرد...
انسان تک بعدي نيست که فقط با اقتصاد زنده باشد... وقتي حيا و عفت و پاکدامني زن که ريشه خانه و خانواده و يک جامعه است، از بين برود ، اگر دنيا را هم برايمان طلا بگيرند ديگر هيچ ارزشي نخواهد داشت، چون هيچ هويتي نخواهيم داشت...
خداوند رب العالمين است و تربيت کننده و مربي انسان ها؛ خداوند متعال به زن ارزش والايي اعطا فرموده و نيز اين مقام تربيت کنندگي را با تمام ابزار لازم آن در اختيار زن قرار داده است...
دشمنان اسلام و ايران تيشه و تبر و هر چه دارند را به ريشه ما يعني مقام زن و مادر مي زنند که خانه و خانواده و جامعه ما را از بين ببرند، چون از دامان اين مادران و زنان اين سرزمين و اسلام، مردان و زنان غيور، با ايمان، مخلص، باشرافت و شجاع و ... تربيت و روانه ميدان شده اند که روزگار دشمنان اسلام و ايران را سياه کرده اند و با اطاعت از خداوند متعال، پيامبر اسلام و ائمه معصومين عليهم السلام در مقابل تمام جبهه کافران، مشرکين و ظالمان و منافقان و ...جهان ايستاده اند...
بله دشمنان ما ، نقطه قوت و قدرت ما را شناخته اند و به آن حمله کرده اند، آن وقت عده اي با دست خود تيشه به اين ريشه مي زنند و خواسته و ناخواسته با دشمنان همراهي مي کنند...
نگاه مادي گرايانه غرب و شرق عالم به انسان و زندگي، نتيجه اش شده دوري از خدا و دين و ارزشهاي اسلامي و انساني، و بالعکس ماديات و ... شده اند ارزش... دشمنان اسلام راه رفته وشکست خورده خود را براي جهان اسلام تجويز مي کنند و با تخريب اسلام و دين داري و ارزشهاي والاي آن، به تصور خود مي خواهند عقب ماندگي و خسارت راه اشتباه رفته خود را جيران کنند...
بايد بصيرت بيشتري نسبت به مسائل جهان اسلام و ايران داشته باشيم، ما مسلمانيم و منتظر ظهور حضرت اباصالح المهدي عج، پس بايد به وظايفمان آگاه تر شده و بيشتر تلاش کنيم تا زمينه ساز ظهوري باشيم که نتيجه اش احياي دين و حکومت الهي در زمين و نجات و سعادت تمام بشريت از ظلم و جور است....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
لطفا قانون حجاب سریعتر رعایت سود. که همان جریمه و زندانی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
احتمالاً شما باید یکی از سرکردگان داعش باشی . یعنی چی جریمه نقدی و زندان . لابد چند وقت دیگه درخواست اعدام هم میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نژاد
۲۳:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
شراب خوری ،اعتیاد ، زنا ،دزدی ، فساد ورباخواری ،ربای بانکی بدحجابی که تازگی تبدیل به بی حجابی شده.گرانفروشی ،معامله پول ،احتکار وکم فروشی ، رانت خواری ،رشوه ،و.....انواع خلاف باتوصیه وتعارف وتهدید چاره نمیشوند .بلکه قاطعیت وبرخورد سخت وشدید لازمه محوکردن این گناهان وپاک کردن اجتماع است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
لطفا اندک حق التدریس اساتید حق التدریس وزارت علوم را افزایش و هرچه سریعتر پرداخت کنید.
۶ ماه گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اکثریت کسانی که بی حجاب یا بدحجاب هستند الگوی اونها بیشتر شبکه ماهواره ست و.‌..
شما به جای اینکه خودتون رو با مردم رودرو بشید...
به جاش ماهواره تلویزیونی آمریکا و اروپا... رو با موشک ضد ماهواره بیارید پایین یا نابود کنید........
با این کار هم قدرت تون رو به دشمن نشون میدین و هم ضربه سنگین از نظر اقتصادی به اونا وارد میکنید ( درآمد آمریکا از ماهواره تلویزیونی سالانه چند صد میلیارد دلاره ) ...
وهم جواب دندان شکن به ( انتقام ) آمریکا و اروپایی ها بابت آشوبی که راه انداخته بودن بدید........
با این کار شبکه های دروغ اینترنشنال و بی بی سی و... و هم شبکه ترویج فرهنگ غربی رو نابود........

اگر بخوان در جواب ماهواره ما رو بزنن ضرر اونا هزاران هزار برابر بیشتر از ماست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
وقتی در جامعه فقر زیاد میشه فشاد زیاد ایمان مردم کم کم از بین میره
شما اول برو جلوی فساد اقتصادی را بگیر گرانی و تورم را مهار کن دلال ها را بگیر و مجازات کن بعد بیا در مورد حجاب صحبت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
فکر کنيد بعد حرف بزنيد...
خسته نشديد از بس اصلاح همه امور را به اقتصاد گره زديد...
جاهايي که اقتصادشون مثلا خوب است، فسادهاي اخلاقي و اجتماعي و ... ديگر ندارند؟؟؟ الان آنجا بهشتاست؟؟؟
حيا، عفت و پاکدامني، حجاب و حقوق زن و غيره زن و غيره را رعايت مي کنند يا بيشتر دست درازي و درندگي مي کنند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ای مردم , بی حجابها را باید در معابر لعن کرد . اینها مصداق بارز دشمنان خداوند هستند و نماد شیطان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
ای کاربر، نزول خوری و اختلاس و دزدی و مسببین گرانی و بیکاری چطور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
رعایت قانون حجاب باید به جدیت در جامعه پیگیری و نظارت شود . نباید اجازه داد مشتی افراد بی دین و از خدا بیخبر , براحتی قانون خدا و شرع مقدس را زیر پا بگذارند و به ریش بقیه بخندند . اگر مسئولین و مجریان قانون حجاب کوتاه بیایند , مردم خودشان مجبورند وارد عمل شوند و این امر باعث مشکلات و هرج و مرج میشود . پس بهتر است مسئولین مربوطه هر چه زودتر با تدابیر شایسته و لازم , جلوی گسترش این بی عفتی ها را بگیرند . لعنت بر دشمنان خدا . لعنت بر شیاطین انسان نما . لعنت بر بی حجابها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اون سالی یه میلیون مسکن که میخواستی بسازی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
مقدمات آماده شده، ساخت شروع شده، شما از خواب بيدار شوي ، چشمهايت را بشويي، با انصاف و عقل و تدبر ببيني و بيانديشي، بهتر مسائل را مي بيني و ماست را در قيمه نخواهي ريخت...
Iran (Islamic Republic of)
Nim
۱۴:۳۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
چشم باز کردیم سه ساله از ثبت نام گذشته هنوز زمین مسکن ملی شهر هم مشخص نیست نمی‌دونم چشم چی رو باید باز کرد خدا کنه درست بشه فقط پول آنچنانی نگیرند آخرم هیچ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مساله اقتصاد مستحبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بی حجابی لی بند و باری و نهایت از هم پاشیدگی خانواده ها .
.
خودم از خودم میترسم جه برسه به به هام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شما خانواده سست و بی بندو باری داری که احساس می کنی چشم ازشون برداری شهرتو آباد می کنند لطفا این موضوع به کل جامعه نسبتش نده...بیش از 90 درصد کشورهای دنیا حتی خیلی از کشورهای اسلامی موضوع حجاب زن در اونها اصلا مطرح نیست...من یه سوال ازت دارم تو از اماراتی ها مسلمونتری؟ تو از قطری ها مسلمونتری؟ تو از کویتی ها و حتی بزرگترین متحدمون سوری ها مسلمون تری؟ توی همیه این کشورها پوشش زن آزاده حتی عربستان هم غیر رسمی آزادش کرده....بعد تو این وسط چکاریه اسلامی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
....آیا بی بندوباری رها کردن بازر ارز و دلار نیست؟ آیا بی بندوباری رها کردن معیشت و سفره مردم نیست؟ ایا بی بندوباری رها کردن سلامت روان مردم نیست؟ ووووو خیلی چیز های دیگه.....دوست عزیز آنقدر که فقر و سفره خالی مردم فساد زا است ....پوشش آزاد زن جامعه ما فساد زا نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شما دنبال ناموس مردم نباش کسی کاری به نوامیس و بچه هات نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
ناشناس 07:29 همه درگير مشکلات اقتصادي هستند، اما آيا به نظر شما گره زده تمام مشکلات فرهنگي، عقيدتي، اجتماعي و غيره به اقتصاد درست و عقلاني است؟ به نظر شما اگر اقتصاد درست بشود که آن هم از نظر شما معلوم نيست چه ايده آلي داريد که به چه چيزي قانع خواهيد بود، آن وقت همه مشکلاتديگر هم حل مي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تازه چشم وا کردید که دیگه کار از کار گذشت !
Iran (Islamic Republic of)
ملا عمر صفوی
۲۳:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
هر زنی که رعایت نمیکند باید اعدامش کنید این یک دستور اللهی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از منظر قرآن کريم، زنان تجسم حرمت و عفاف جامعه هستند.
علاوه بر آن چه بيان شد استواري اجتماع، استحكام پيوند خانوادگي، جلوگيري از چشم چراني‌ها، حفظ ارزش ها، احترام زن كه هر اندازه متين‌تر و با وقارتر و عفيف‌تر حركت كند و خود را در معرض نمايش مرد نامحرم نگذارد به احترامش افزوده مي‌شود و ديگر علت‌ها باعث مي‌شود كه زن بدون حجاب از عفتي برخوردار نباشد و عصمت زن كه حق الهي است، بدون آن حفظ نشود... اللّهم عجل لولیک الفرج،
#لبیک _يا _خامنه _ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
در مورد اقتصاد و معیشت مردم چه الزاماتی وجود داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
کسایی که رعایت نمیکنن این اتفاقات چند وقت پیش رو بادشون رفته؟
چند نفر شهید شدن؟
چقدر شهدا سفارش کردن به رعایت حجاب.
زندگی در اجتماع آداب داره نمیشه هر کاری که دلمون میخواد انجام بدیم.
اعتقادم اینه مد غلط بدحجابی و کسانی که دارن این فرهنگ غلط رو ترویج میدن باید اصلاح بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
راستی شهدا چیزی از اختلاص و حق مردم خوردن نگفته بودند.دوست عزیز شکم گرسنه دین و ایمان نداره.
شما میخای امتحان کنی چند وقت زن وبچه خودتو تو فشار گرسنگی و تو خونه ندارم ندارم راه بینداز ببین چی میشه.ببین اصلا دیگه همون خونواده خودت برای حرفت تره هم خورد نمیکنن .حالا این مسله رو ببر تو سطح کشور.
مردم شرمنده زن و بچه خودشون شدند.تو به فکر چی هستی.اتفاقا شهدا از عملکرد مسئولین شاکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام.
حجاب حکم و خواست خداوند بزرگ هست.
لحظه لحظه داریم از نعمت های خدا استفاده میکنیم ، حرمت خداوند و جامعه رو رعایت کنیم.
هر کاری زمان و مکان داره ، یکی از فلسفه های حجاب هم همینه که اگه کسی خواست زینت رو در مکان و زمان مناسب انجام بدن که میشه جلوی محارم طبق آیه 31 سوره نور.
که هم فرد خودش آسیب نبینه و هم به کسی آسیب نزنه و هم جامعه و خانواده حفظ بشه.
کسایی هم که میگن حجاب برای قدیم هست ، در جواب باید گفت قدیم هم همینطوری بود که عده ای رعایت نمیکردن و آیه از طرف خداوند نازل شد که به مردان در نگاه و کنترل شهوت و به زنان هم در نگاه و جای درست زینت کردن که جلوی محارم هست توصیه شد.
حالا رعایت نکردن حجاب قدیمی تر هست یا حجاب؟بعد یه عده میگن ما مدرن شدیم ، این کجا مدرن شدن هست؟
رعایت نکردن حجاب هم عواقب دنیایی داره و هم آخرتی.
Iran (Islamic Republic of)
خاقانی
۲۳:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
لا اکراه فی الدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
دزدی و اختلاس چطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
زنده باشید و سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
عجبا که از قرآن فقط حجاب و غسلش رو میگید و از عدالت برابری و تقوا خبری نیست که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از قیمت آجیل هم یه اطلاعی کسب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از مسئولین محترم که تصمیم به رسیدگی به ناهنجاری کشف حجاب توسط معدود افراد بی هویت گرفته اند تشکر می کنیم
در اینجا خوب است جهت اطلاع برخی از منور الفکرهای روشنفکر نما بگوییم که یکی از تعاریف آزادی از دیدگاه مکاتب غربی این است :
احترام به آداب و سنن دیگران یکی از تعاریف آزادی است .
و هنجار شکنی سلب آزادی از دیگران است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
احترام به اداب و سنن دیگران؛ حتی بی حجابی اونها .
تو برو بهشت اونم میره جهتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
هرکشوری قانون خاص خود را دارد.
مثال:اگرکسی درداخل خیابان آشغال بریزد، طبق قانون آن کشورمجازات می‌شود،، جریمه، زندان و یا...
در عربستان، سیگارکشیدن ممنوع است!
حتی خریدسیگارهم سخت است!
و... تا برسه به همه کشورها...........
حجاب درکشور ما نه فقط قانون است،، بلکه مهمتر ازقانون، حکم و حدود الهی ست...
و بی حجابی، ضمن گناه، خلاف قانون است و بی حجاب بایدمحاکمه شود.
تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
0008
احترام به سنن، ربطی به این موضوع نداره!!!
صحبت از جامعه است.
شما اگه خیلی نگرانی،، باتفاق خانواده تشریف ببرید شهر لخت فرانسه...
اینقدر لخت بگرد تا جونت در بره
درضمن کسانی هم که به شهرلخت میرن،، موقع خروج باید لباس بپوشند،، این یعنی اجرای قانون...
یا به التماس یا به اسکناس!
قانون قانونه
تام آم.
United States of America
حجت
۰۶:۳۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
جنابعالی برو تو جنگل یا بیابون، بی حجاب چیه، ل خ ت مادرزاد باش. اگه کسی کاریت داشت!!! اینجا شهره و محل زندگی آدمیزاد، با آداب و سنن و قوانین خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
نه جناب ناشناس هواس باز در ی جامعه ای که ویروس کرونا و فلج اطفال را بدون درمان ،پیشگیری و واکسیناسیون پخش کنه همه از دم بیمار می شوند و احتمالا هلاک نیز خواهند شد
ویروس بی حجاب هم همین بلا را سر ایمان مردم میاره و همه را تا جهنم رهنمایی می کنه اگه جلوگیری ازش نشه حالت تو می گیه آزادش کنی ؟؟؟؟!!!
اون وقت نه انسانیتی می مونه و نه هویت و اصلتی و همه جهنمی می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
۰۰:۰۸ قانون کشور ما حجاب است پس باید در خیابان قانون حجاب را رعایت کنید. در خانه تان جلوی نامحرم بیحجاب باشید و به ما مربوط نیست.اینقدر در خانه تان جلوی نامحرم بیحجاب بشید که برید ته جهنم.اتفاقا از جهنم رفتن بیحجابها خوشحال میشیم چون مسبب فروپاشی خانواده ها شدن.مسبب آزار مردم در خیابان شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
چون خانمهای محجبه به قدر ضرورت بیرون میان و اهل پرسه زدن تو کوچه و بازار و حتی توفضای مجازی نیستند باعث میشه بعضیها فکر کنندتعداد محجبه هاکمه وباقانون حجاب مخالفند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
۲۱:۴۸ عالی گفتی. خانمهای محجبه علاقه ای به ولگردی و نمایش دادن خودشون به نامحرم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
خب دست از سر ما ولگردا بردارید!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
در مسئله حجاب نباید کوتاهی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مسولین از شما متشکریم که کشور ایران رو به کشوری با ۱۲ ماه ، ماه رمضان تبدیل کردید البته اجباری و البته برای عوام نه برای خودتون چون شما خوب حقوق می گیرید ؛ ممنون از اینکه اینقدر به فکر دین و ایمان ما هستید به فکر دین وایمان خودتون نیستید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۱:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مساله حجاب مهمه اما اقتصاد و اختلاس و دزدی و اصلا مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
قانون قانون هست و باید اجرا بشه بخصوص قانونی که با امنیت زنان و خانواده سر و کار داره . ۲۲ بهمن نشون داد که اکثریت مردم ایران با حجاب مشکلی ندارند حالا یا به اصطلاح شُل حجاب یا کامل پس اگه کسی می‌خواد با ایجاد بلوا قانون رو زیر پا بذاره باید باهاش برخورد بشه . اینم مثل انرژی هسته‌ای هست که اگر کوتاه بیاییم اونا دفعه بعد یک قانون دیگه‌ی کشور رو می‌خوان نادیده بگیرند و تا زمانی که تمام قانون کشور رو از بین نبرند آرام نمی‌نشینند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
قانون رتبه بندی معلمان بزا 20 سال پیش بود اجرا نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
۱:۳۶ هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. شما اگر معلم هستی که باید بفهمی!!! عجیبه که فهم معلم های الان رفته زیر خط فقر
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۲۰:۴۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور، مردم از شما انتظار دارند اقدامات عملی دولت شما را در مسئله حجاب ببینند، چند ماهی فقط حرف می‌زنید، دولت به وظیفه قانونی خود عمل کند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
حجاب برای مردم از واجباته و برای ضد مردم و ضد انقلاب منبع درامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فساد فرهنگی علاج مشکلات اقتصادی نیستمراقب باشید مشکلات فرهنگی را به مشکلات اقتصادی اضافه نکنید.
Germany
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
دشمن به بهانه حجاب دنبال از بین بردن اسلام و تجزیه ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
اقتصاد
۲۰:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از شرایط اقتصادی که دراین یک سال و نیم بر سر ما اوردین صحبت کنید
از وعده های پوچ صحبت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
خوب حجاب دولت محترم اجباری بودنش همراه حقوق وحق مردم یعنی ارزانی ورفاه وفقر زدایی انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اینها همه اش برای انحراف افکار از وضع فجیع اقتصاد و بازار مملکت است.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
به شما رای دادن بخاطر گفته های انتخاباتینون // بیشتر از اون حرفهایی که خودتنان زدید چیزی ازتون نمیخواهیم // تو حاشیه نرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
موضوع حجاب شاید تنها دست آورد شهر آشوبان در لباس قاتلان و داعشیان و منافقان و تجزیه طلبان و بالهوسان بود و با توجه به تحمل چند ماهه بی حجابی و هتاکی به نماد های دینی و قانونی نظام ، این شیرین عقلان ، امکان برگشت به قانون و نظم هنجار های اجتماعی را هم دشوار و هم بدون برخوردتحمل نخواهند کرد بنابر این برای آمران به معروف بدون زحمت نخواهد بود . این موضوع حتی در مدارس دخترانه و تمامی مطب پزشکان و دارو خانه ها و مراکز خصوصی معمول گشته و کسی را جرات ارشاد و یا مخالفت کلامی با این اشخاص نیست . این موضوع در مناطق شمال شهر ها و مناطقی چون کردستان بسیار خطر ساز و خطرناک می باشد چه در برخورد های شخصی و چه در قالب مجریان قانون و همچنین در باز نشر رسانه های معاند خارج نشین که از کاه کوه می سازند و با تهیج جوانان فرصت را مغتنم می شمارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام، یه دوزی نسبت به ماهواره بیتوجه شدیم، الان چقدر بی دینی عادی شده. اگر به حجاب توجه نکنیم روزی میاد که پیامدش خودمون و بچه هامون و همسرمونو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
آقای رئیسی قبلا فقط یکروز چهارشنبه سوری بود ولی الان چند سالی است از اول بهمن همش ترقه بازی شده بخدا روانی شدیم خواهشا رسيدگي کنيد منطقه چهار محله شمیران نو غفاري شمالی تمام پیاده رو شده ترقه فروشی مردم اعصاب ندارن لطفا بخاطر خدا رسيدگي شود
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۰:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این درخواست و نگرانی بیش از نیمی از جمعیت کشور را شامل می شود رفتارهای وحشیانه از حالا شروع شده شب چهارشنبه لعنتی سوری به اوج خود می رسد ی عده خام و وحشی چنین رفتارهای ضد اجتماعی دارند خدا نیامرزد آنها و کسانی که ترقه در اختیارشان قرار می دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
جلوگیری از وضعییت فعلی چهارشنبه سوری که محله ها را به می ان جنگ تبدیل میکنه , درخواست بیش از 99 درصد مردم است . اگر یکی دو سال با شدت و قدرت با فروشندگان مواد محترقه و افراد هنجار شکن برخورد جدی شود , این وضع خاتمه میابد . نباید اجازه داد تعدادی افراد سوءاستفاده گر به بهانه تخلیه هیجان و انرژی , سلامت روانی و جسمانی جامعه را تهدید نمایند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فکر اقتصاد باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فرهنگ مهم نیست؟
گروهی که فقط به فکر شکم باشن نه به شکم میرسن و نه به آرامش
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۲:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
دقیقا فکر اقتصاد و وعده هایی که دادید باشید و اینکه دروغگو دشمن خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
دمت سرد بی غیرت !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
هر چیز به جای خود
United States of America
حجت
۰۶:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
گشنه بدبخت، گوشیتو بفروش خرج شکم واموندت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
هر چیزی جای خودش . اقتصاد جای خودش فرهنگ و ارزش و خانواده و حجاب در جای خودش پس بی‌دلیل بهانه نیارید . مردم خیلی بصیر هستند با نون و آبی که انگلیسی‌ها ازشون دریغ کردند هم گول نمی‌خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ای کاش ریشه مواد مخدر کاملا ریشه کن بشه این مواد خانمان سوز تازه مواد صنعتی زیادی تو بازار امده همه باید برای نابودی مواد مخدر و مافیای ان و از بین رفتن این معضل تلاش کنند فرهنگ‌ سازی کنند کسی به سمت اینها نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
عزیزان بریزید زیر این گزارش، این گزارش اقتصادی است و اصلا ربطی به مسئله فرهنگی نداره.از آنجا که هیچ گزارشی اقتصادی نیست بیاید به تنها گزارش حجاب گیر بدید تا میتونید عقده گشایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مطمئنی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
گشت ارشاد باید تشدید بشه واقعا بعضیا دیگه شورش درآوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فکر کنم قدرت کنترل حجاب از دست دولت خارج شده و بهتره روی همون دلار تمرکز کنه تا مبادا به ۵۰۰۰ تومان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
آحاد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
کاش مسئله اقتصاد و بیچارگی مردم هم یک ضرورت شرعی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بعله یه سری به بازار شهر های بزرگ بزنی بد نیست البته نمی تواند یادم نبود
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۸:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
عجب ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بدون حجاب و عفاف که نمی شه زندگی کرد. اینجوری می شه بی بندی و باری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
کشف حجاب که دیگه علنی شده کسی هم نمیگه چرا یه سری ببینید تو خیابون کاملا مشهوده لطفا دقیقا بگید نحوه برخورد با اینگونه افراد چگونه خواهد بود یا اصلا برخوردی در کار خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
تو اگه سرت تو کار خودت باشه به جای اینکه چشمت رو دنبال ناموس مردم بفرستی به را ه خودت نگاه کنی زندگیت درست میشه
آخرین اخبار