برگزاری الکامپ چه زمانی است؟

نمایشگاه الکامپ که طی چند سال اخیر به دلایل گوناگون به تعویق افتاده بود، قرار است در تابستان سال آینده در تیر یا مرداد برگزار شود.

با شیوع کرونا در جهان و ورود آن به ایران از اسفند سال ۱۳۹۸، بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) نیز ابتدا مقرر بود سال ۱۳۹۹ برگزار شود، اما چندین بار به دلیل کرونا به تعویق افتاد و البته الکام‌استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت‌آپ‌ها) در بهمن‌ ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین برگزار شد. پس از آن نیز مقرر بود الکامپ ۲۶ در تیر و پس از آن در بهمن‌ ۱۴۰۰ برگزار شود که باز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی لغو شد.

در ابتدای تابستان امسال اعلام شد که قرار است این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد تشکیل شود، اما این تاریخ هم با وجود اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به عنوان برگزار کننده، قرار شد این رویداد را با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در موعد مقرر برگزار کند، به دلیل همزمانی با دهه اول ماه محرم با مخالفت‌هایی روبه رو شد، در نهایت ستاد اجرایی این نمایشگاه اعلام کرد که الکامپ در تاریخ جدیدی از ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار می‌شود.

اما دوباره در اوایل آبان سال جاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تعویق دوباره زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داد. دلیل تعویق دوباره در برگزاری الکامپ هم در این اطلاعیه اینگونه توضیح داده شد که به دلیل انصراف تعدادی از شرکت‌ها طی هفته‌های اخیر و طبق اعلام پیمانکار برگزارکننده نمایشگاه، با شرایط موجود امکان برگزاری الکامپ ۲۶ وجود ندارد.

در همین رابطه، به تازگی حسین اسلامی - رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران- در یک نشست خبری درباره برگزاری نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: در چند سال اخیر این نمایشگاه و در چند ماه اخیر به دلیل شرایط کسب و کار‌ها و شرایط عمومی با مشکلاتی روبه رو شد.

وی افزود: امیدوارم برای تیر یا مرداد سال آینده این نمایشگاه را برگزار کنیم و قرارداد‌های لازم در این زمینه منعقد شده و فعلا تصمیم به برگزاری باشکوه این نمایشگاه داریم، همچنین نیازمندیم دولت هم در این زمینه همکاری کند.

برچسب ها: الکامپ ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار