فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

ایلات و عشایر همچنان با اقتدار در برابر دشمنان نظام و انقلاب ایستاده اند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و به رشادت‌های آن‌ها افتخار کنیم، گفت: ایلات و عشایر همچنان با اقتدار در برابر دشمنان نظام و انقلاب ایستاده اند.

 سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در یادواره شهدای ایل قجر و فاتحان کانی سخت مهران، اظهار کرد: در همان روز‌های اول جنگ، مردم ایل قجر همه جوانان را پای کار آوردند، بزرگان ایل قجر سازمان ایل را به دست گرفته و در ارتفاعات کانی سخت در مقابل دشمنان ایستادند و ۱۹ شهید تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه پیکر دو شهید از شهدای ایل قجر تفحص نشده و تلاش‌ها برای تفحص این دو شهید همچنان ادامه دارد، گفت: وقتی فداکاری‌های ایل قجر و سایر ایلات را می‌بینیم، باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و به رشادت‌های آن‌ها افتخار کنیم.

وی مطرح کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها یک جنگ نیابتی را بر ما تحمیل کردند، برنامه ریزی علیه ما انجام داده و انواع جنایت‌ها و فتنه را علیه ما به وجود آوردند.

وی افزود: مردم ایلام و ایلات در مقابل دشمن ایستادند و همچنان ایستاده‌اند؛ بنابراین امروز باید هدف اصلی خدمت‌رسانی مسئولان، مردم باشند.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این یادواره، گفت: کانی سخت دیده بان سختی‌های خوف و خطر در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن مناسب با شان مردم باید رعایت شود و توسعه به مناطق محروم هم برسد، مطرح کرد: اگر روزی، مثقالی به جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد شود جوانان نسل آینده در مقابل دشمن خواهند ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید راه شهدا را خط سیر خود در تمام امور قرار دهیم، بیان کرد: اگر بیرق جمهوری اسلامی در دنیا افراشته شده، قطعا مدیون خون شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.