استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی شهرستان ابرکوه

مهران فاطمی با اشاره به وضعیت کنونی زیرساخت های آموزشی شهرستان ابرکوه گفت: زیرساخت های آموزشی شهرستان ابرکوه باید تکمیل شده و ارتقا یابد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان یزد در روز جمعه؛ ۱۹ اسفندماه، به اتفاق دکتر فاطمی؛ استاندار یزد در شهرستان ابرکوه حضور یافت و به بررسی وضعیت مدارس این شهرستان پرداخت.

بلافاصله پس از بازدید میدانی وزیر آموزش و پرورش و استاندار یزد از تعدادی از مدارس این شهرستان، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه به منظور اتخاذ تصمیمات لازم جهت تکمیل زیرساخت‌های آموزشی این شهرستان برگزار شد.

استاندار یزد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه، با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش به جهت اختصاص روز جمعه خود برای بررسی مسائل استان یزد گفت: شاید برای اولین بار است که وزیر آموزش و پرورش در شهرستان ابرکوه حضور می‌یابد؛ لذا این حضور ارزشمند و مغتنم است.

او در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پرورش در شهرستان ابرکوه؛ از گذشته تاکنون، اظهارداشت: منابع انسانی این شهرستان در سطح استان و کشور از جایگاه بسیاربالایی برخودار است.

فاطمی با بیان اینکه چهره‌های موفقی از شهرستان ابرکوه در سطوح ملی و بین المللی ایفای نقش می‌پردازند، خاطرنشان کرد: پرورش منابع انسانی توانمند و به نام در شهرستان ابرکوه، به برکت آموزش و پرورشِ زنده و فرهنگیان شهرستان است.

او در بخش دیگری از سخنانش، از شهرستان ابرکوه به عنوان یکی از شهرستان‌های کمتر برخودار استان یاد کرد و افزود: با وجود انجام فعالیت‌های خیری در راستای تکمیل طرح‌های آموزشی، اما همچنان نیازمند انجام اقدامات ویژه‌ای در این حوزه هستیم.

استاندار یزد ادامه داد: علی رغم همه محدودیت‌های موجود در شهرستان، اما شوق، انگیزه و ایمان و باور فرهنگیان و دانش آموزان، زمینه ساز موفقیت‌های بزرگی شده است.

فاطمی در پایان، به ارائه پیشنهاداتی جهت تصویب به عنوان مصوبات این نشست، در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار