کمک بلاعوض دولت به شهرک‌های صنعتی کشور

معاون منابع انسانی و امور استان‌های شرکت شهرک صنعتی ایران گفت: دولت برای توسعه شهرک‌های صنعتی کمک‌های بلاعوض در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار می‌دهد.

علیرضا شجاعی گفت: دولت برای توسعه خوشه‌های صنعتی، کسب و کار‌های نوین و احداث تصفیه خانه‌ها، کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته که تا پایان سال به شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.

معاون منابع انسانی و امور استان‌های شرکت شهرک صنعتی ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل کمبود زمین را یکی از موانع توسعه شهرک‌های صنعتی ذکر کرد و با بیان اینکه زمین مورد نیاز باید در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد، گفت: برای رونق تولید و اشتغال، تامین زیرساخت‌ها لازم و ضروری است و دستگاه‌های متولی مکلف هستند طبق قانون زیر ساخت‌های مورد نیاز را تامین کنند.

شجاعی ادامه داد: سازمان صنایع کوچک در بحث راه اندازی پست برق شهرک صنعتی اردبیل مشارکت می‌کند و امیدواریم به زودی این پست برق برای تامین برق مورد نیاز شهرک صنعی ۲ اردبیل راه‌اندازی شود.

او همچنین گفت: فرایند واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی به صورت الکترونیکی در تمام شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

معاون منابع انسانی و امور استان‌های شرکت شهرک صنعتی ایران درباره تفویض اختیارات به مدیران استان‌ها را یادآور شد و گفت: رئیس سازمان شهرک‌های صنعتی ایران در اکثر موارد اختیارت تام را به استان‌ها تفویض کرده است.

فعالیت ۳۰ شهرک صنعتی دولتی و غیر دولتی در اردبیل

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل هم در این مراسم گفت: ۲۰ شهرک دولتی و ۱۰ شهرک غیردولتی در استان اردبیل فعال هستند که سهم بسزایی در اشتغال استان دارند.

یاسر عبداللهی عابد همچنین در خصوص توسعه شهرک‌های صنعتی استان گفت: فاز توسعه‌ای ۶۰ هکتاری و همچنین ۹۵ هکتاری در شهرک صنعتی ۲ اردبیل در دستور کار قرار گرفته است که اجرایی شدن آن نیازمند تامین زیرساخت و اعتبار است.

او با تاکید بر لزوم تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل گفت: اگر این تصفیه خانه بموقع راه اندازی نشود شاهد بروز مشکلات زیادی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل خواهیم بود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین گفت: با راه اندازی پست ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی شماره ۲ مشکل برق و زیرساخت انرژی این شهرک تا حد زیادی برطرف می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.