استخدام ۵ هزار و ۸۳ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:در راستای تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ۵ هزار و ۸۳ نفر از فرزندان این عزیزان در طول سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ادارات استان تبدیل وضعیت استخدامی شده اند.

ابوالفتح زاده به مناسبت ۲۲ اسفند روز ملی شهدا و سالروز تاسیس بنیاد گفت: در آذربایجان شرقی ۱۰ هزار شهید، ۲۵ هزار جانباز تعیین درصد شده و ۲ هزار آزاده ثبت شده است. به منظور خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و نیز جانبازان و آزادگان  و خانواده‌های ایشان به ویژه در خصوص اشتغال و تامین مسکن تلاش‌های مختلفی در بنیاد انجام می‌شود.

او  در خصوص ویژه برنامه‌های روز ملی شهدا گفت: یک هزار و ۱۶۵ گلزار در سراسر استان وجود دارد که در تمامی آن‌ها مراسم غبارروبی با شعار " سلام بر شهید " خواهیم داشت. همچنین از خادمان شهدا یعنی دست اندرکاران برگزاری یادواره و مراسم و محافل انس با شهدا تجلیل می‌شود.

او با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ آثار و ارزش‌های شهدا گفت: مهمترین اقدام در روزگار کنونی همان حرکت‌های فرهنگی و صیانت از آرمان‌ها و اهداف شهدای انقلاب اسلامی است و تلاش ما براین است با ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاهی این امر را محقق کنیم.

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار