۴۸۱ میلیارد تومان طرح عمرانی در بخش مرکزی سرباز در حال اجراست

بخشدار مرکزی سرباز گفت: به همت دولت سیزدهم ۴۸۱ میلیارد تومان طرح عمرانی در این بخش در حال اجراست که نوید دهنده آبادانی و حل مشکلات مردم و توسعه شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف است.

ماریه امیریان   در  تشریح خدمات دولت سیزدهم اظهارداشت: بخش مرکزی سرباز از یک شهر بنام سرباز کلات، ۲ دهستان سرکور و سرباز، ۱۸۶ روستای دارای سکنه تشکیل شده که ۱۲۲ روستای آن دارای شورای اسلامی روستایی و ۹۲ روستا دارای دهیاری و طبق آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بیش‌از ۴۵ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده که ۲ هزار نفر ساکن در نقطه شهری و بقیه در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات شاخص دولت در بخش مرکزی شهرستان سرباز رضایتمندی خوبی ایجاد کرده بطوریکه ۲۵ طرح شاخص در سال‌های اخیر اجرا و یا در حال تکمیل شدن هستند.

بخشدار مرکزی سرباز افزود: ساخت پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سرکور با اعتباری بیش‌از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر سرباز با اعتباری بیش‌از ۷۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند که می‌توان گفت شاخص سلامت با تکمیل این طرح بهداشتی ارتقا پیدا می کنند.

وی بیان کرد: روکش آسفالت به طول ۱۴ کیلومتر از پل جژان به سرباز با اعتباری بیش‌از ۱۶۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت به طول ۱۴ کیلومتر مسیر زبری بگ به سرباز با اعتبار بیش‌از ۳۰ میلیارد ریال، زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی گران سرکور با اعتبار۱۰ میلیارد ریال، زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی کریم آباد سرکور با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی واپگ با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال، زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی کهنوک - مشکنت (در حال اجرا) با اعتبار ۶۷ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال و زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی کجدر- کوهمیتگ(درحال اجرا) با اعتبار ۱۳۰ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال است.

امیریان افزود: بازگشایی، زیرسازی و روکش آسفالت راه امید آباد بختک(درحال اجرا) با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال، بازگشایی راه روستایی گروه (در حال اجرا) با ۱۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: زمینی کردن فیبر نوری مسیر شاردر به سرباز به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال، احداث سالن ورزشی روستای علی آباد با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای پاکاندر با اعتبار۱۰ میلیارد ریال، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ملک آباد سرکور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات خوب دولت سیزدهم است که برای نشاط و شادابی جوانان تاثیرگذار بوده است.

بخشدار مرکزی سرباز با بیان اینکه احداث طرح پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای با اعتبار۷۰ میلیارد ریال و اجرای طرح هادی در روستاهای بندان، کجدر، دزبگان و انگوری با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده، خاطرنشان کرد: ساخت تعداد ۲۵۳ واحد مسکن مددجویی با ۲۰۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ساخت ۳۲ مدرسه با ۱۲۲ کلاس درس با اعتبار ۲۶۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر دولت سیزدهم در این بخش بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار