آشفتگی در لیست تیم ملی فوتبال بانوان

لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که ۱۲ بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!

بعدازظهر امروز لیست ۳۱ نفره تیم ملی زنان برای حضور در اردوی آماده‌سازی، پیش از برگزاری مسابقات مقدماتی المپیک اعلام شد که چند نکته در این لیست وجود دارد.

از تیم سوم جدول ۱۲ بازیکن به اردو دعوت شدند!

درحالی از تیم شهرداری سیرجان که فصل را با رتبه سومی به پایان رسانده است، ۱۲ بازیکن به این اردو فراخوانده شدند که از تیم نخست جدول یعنی خاتون بم که چند هفته پیش از اتمام مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرده بود و با کسب ۹ قهرمانی، پُر افتخارترین تیم فوتبال زنان ایران است، تنها ۶ بازیکن به اردو دعوت شده‌اند و از تیم سپاهان هم که فصل را با نایب قهرمانی به اتمام رساند ۴ بازیکن در این لیست حضور دارند! تعدد حضور بازیکنان سیرجانی این شائبه را ایجاد می‌کند که حضور مریم جهان نجاتی به عنوان دستیار مریم آزمون در تیم ملی که سرمربی سابق شهرداری سیرجان است، سبب حضور ۱۲ بازیکن از این تیم در لیست شده است. این اعتراضی است که مربیان تیم‌های مختلف در طول فصل نسبت به لیست تیم ملی در ادوار مختلف داشته‌اند.

مربی دروازه‌بانان از بازیکنان جوان‌تر است!

خارج از لیست نفرات دعوت شده، مربی دروازه‌بانان تیم ملی یک نکته مبهم دیگر در اردوی تیم ملی زنان است. فاطمه عزیزی با ۲۷ سال سن که در حال حاضر دروازه‌بان تیم زارع باطری سنندج است به عنوان مربی دروازه‌بانان در کنار آزمون حضور خواهد داشت و به دروازه‌بانانی مثل زهرا خواجوی و عارفه سیدکاظمی تمرین خواهد داد! این درحالی است که شنیده می‌شود زهره کودایی، دروازه‌بان باتجربه تیم سپاهان، در اعتراض به انتخاب عزیزی به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی زنان، انصراف خود را از حضور در اردو اعلام کرده است!
نکته دیگر این است که رها یزدانی، دیگر گلر دعوت شده به اردوی تیم ملی، متولد سال ۶۳ است و با این حساب ۱۱ سال از مربی خود یعنی فاطمه عزیزی بزرگ‌تر است!

ستاره‌هایی که مورد غضب هستند!

نکته دیگر در خصوص لیست اعلامی، عدم حضور بازیکنانی، چون الهام فرهمند، گلنوش خسروی، ثنا صادقی، سارا ظهرابی، مونا حمودی، عاطفه رمضانی، زهرا علیزاده و… است، این درحالی است که این بازیکنان در فصل گذشته، عملکرد درخشانی در دو تیم سپاهان و خاتون بم داشته‌اند و سبب کسب نتایج درخشان و قرار گرفتن این دو تیم در رتبه اول و دوم جدول شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار