دیدار با خانواده شهید محمد نصیری هفشجانی

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با خانواده شهید محمد نصیری هفشجانی دیدار کردند.

در این دیدار با حضور جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از نرگس فرهادی هفشجانی، همسر شهید محمد نصیری هفشجانی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بدون تردید بزرگداشت روز شهدا و یاد و خاطره آن عزیزان بر همه ما واجب است و مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، زیرا عزت، پیشرفت، اقتدار و صلابت امروز کشور مرهون فداکاری این غیور مردان است که در روز‌های سرنوشت ساز، با جان فشانی و ایستادن در مقابل دشمنان، از سرزمین و ناموس این مرز و بوم دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا، موجب استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: نرگس فرهادی هفشجانی توانست با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات، مدارج علمی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

همسر شهید نصیری دانشجوی کارشناسی ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار بود که اخیرا موفق شد از پایان‌نامه خود با موضوع " ارائه یک طرح رمزنگاری مبتنی بر DNA برای تأمین محرمانگی متون ساده فارسی" با درجه عالی دفاع کند.


بیشتر بخوانید


نرگس فرهادی هفشجانی همچنین موفق شد در هفتمین جشنواره ملی جایزه ایثار مرحله استانی، مقام سوم را کسب کند.

در پایان این برنامه از سوی رئیس دانشگاه، لوح تقدیری به رسم یادبود، به همسر شهید اهدا شد.

شهید محمد نصیری ۲۲ آذر ۱۳۹۲ در شهر دیاله عراق در عملیات تروریستی وهابیون تکفیری هنگام برگشت از محل کار به ضرب چندین گلوله به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار