معرفی برترین‌های جشنواره گاز و رسانه کردستان

دومین جشنواره گاز و رسانه استان کردستان با معرفی صاحبان آثار برتر به کار خود پایان داد.

ظهر امروز با حضور معاون استاندار کردستان و فرماندار سنندج، از صاحبان آثار برتر دومین جشنواره گاز و رسانه کردستان تجلیل شد.

براساس آرای هیات داوران، شیرین مرادی از خبرگزاری فارس و کلثوم مومنی از ایرنا بطور مشترک مقام اول بخش گزارش را به خود اختصاص دادند، فاطمه ملایی از هفته‌نامه سیروان و سروش حبیبی از خبرگزاری کردپرس بطور مشترک دوم شدند و جایزه مقام سوم نیز به یحیی صمدی از هفته‌نامه آوات اهدا شد.

میترا محمدی و شاهین فرهاد از واحد خبر صداوسیما به ترتیب رتبه‌های اول و دوم بخش فیلم را کسب کردند و صبا سیجانی از سبکه سحر کردی نیز به مقام سوم این بخش دست یافت.

در بخش عکس نیز، بختیار صمدی از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کرد، سیدمصلح پیرخضرانیان از ایرنا صاحب رتبه دوم شد، کیوان فیروزه‌ئی از تسنیم و هژیر الله‌مرادی از کردپرس نیز به مقام سوم رسیدند ضمن اینکه اثر جلال داسار از خبرگزاری مهر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش ویژه فیلم نیز به ترتیب بهنام امیری، دلنیا محمدی و مرتضی یوسفی از معاونت خبر صداوسیمای کردستان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش ویژه مکتوب نیز عدالت ناصری از شبستان جایزه رتبه اول را دریافت کرد، عادل خلیلیان از نشریه کردستان ورزشی دوم شد و جایزه سوم به سارا فیضی از روزنامه عصر رسانه اهدا شد.

نشمین نوشادی از نشریه گوران حائز رتبه اول بخش مصاحبه شد، هیوا محمدپور از سایت بارانی‌نیوز به رتبه دوم دست یافت و فرانک کیانپور از ایسنا و وریا کرمی از ایرنا بصورت مشترک جایزه رتبه سوم این بخش را دریافت کردند.

در بخش خبر نیز، هژیر الله‌مرادی از روزنامه روژان حائز رتبه اول شد، عدالت ناصری از شبستان دوم و زهره نادری‌مقدم از نشریه خبر کردستان سوم شد.

برچسب ها: جشنواره ، گاز ، رسانه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.