توزیع ۶ هزار تُن انواع کالا‌های اساسی در شهرستان ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: امسال ۶ هزار تُن انواع کالا‌های اساسی جهت تنظیم بازار در سطح این شهرستان و روستاهای تابعه تهیه و توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه در حاشیه بازدید از محل غرفه‌های توزیع کالا‌های تنظیم بازاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۶ هزار تُن انواع کالا‌های اساسی شامل ۲ هزار و ۹۰۰ تُن انواع برنج، یک هزار و ۶۰۰ تُن شکر، ۹۵۰ تُن مرغ منجمد و ۵۵۰ تُن انواع گوشت قرمز منجمد جهت تنظیم بازار در سطح این شهرستان و دهستان‌های تابعه تهیه و توزیع شده است.

پرویز امجدی افزود: عرضه مستقیم اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرفه‌های نمایشگاهی انجام می‌شود.

وی می گوید: آغاز این عرضه از ۲۰ اسفند در پارک جنگلی محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه و کانون جوانان شهرستان است و هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها رساندن محصولات کشاورزی و دامی استان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی ارومیه توزیع اقلام اساسی از جمله برنج هندی و تایلندی، شکر، گوشت قرمز و مرغ منجمد به نرخ دولتی در قالب بسته‌های حمایتی و معیشتی تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

امجدی گفت: قیمت این محصولات براساس نرخ مصوب دولتی است و هر گونه توزیع خارج از شبکه این محصولات با قیمت آزاد پیگرد قانونی دارد و اکیپ‌های گشت و نظارت این مدیریت، با بازرسی بر نحوه توزیع، کنترل مداوم قیمت‌ها، بازار را رصد و با متخلفین برخورد خواهند کرد.

شهرستان ارومیه با بیش از ۸۰۰ هزار جمعیت مرکز استان آذربایجان غربی است، تب و تاب خرید‌های نوروزی در این شهرستان از نیمه اسفند افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.