اکثریت روستا‌های بخش مرکزی رزن به دوربین مجهز شده‌اند

فرماندار شهرستان رزن گفت: اکثریت روستا‌های بخش مرکزی رزن به دوربین مجهز شده‌اند و با این اقدام انجام شده در این روستا‌ها میزان سرقت در بخش مرکزی کاهش داشته است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار افزود: از سایر روستا‌های شهرستان نیز درخواست داریم نسبت به نصب دوربین به روز در روستای خود اقدام داشته کنند.

او با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی برای شهرستان اختصاص داده شد، گفت: با باز شدن دست دولت در حوزه اقتصادی و مسائل مرتبط اتفاقات خوبی در سال آینده در پیگیری تخصیص اعتبارات خواهیم داشت و نتایج مثبت بیشتر ملموس می‌شود.

فرماندار شهرستان رزن با تأکید بر اینکه سال آینده سال خاصی در جذب اعتبارات خواهد بود، تصریح کرد: در سال آینده باید به صورت ویژه پیگیر تخصیص اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان باشیم.

غفاری‌آثار با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه سوری و ایام پایانی سال گفت: چهارشنبه سوری امسال باید ویژه‌تر و حساس‌تر از هر سال دیده شود تا در صورت هر گونه مشکل هلال احمر، اورژانس، بیمارستان و حوزه‌های مرتبط بتوانند در حداقل زمان به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

او همچنین با تأکید بر حضور مدیران در شهرستان در ایام نوروز و ایام پایانی سال و هماهنگی لازم و معرفی جایگزین در صورت ترک شهرستان، افزود: با توجه به تعطیلات نوروز همانند سال گذشته افزایش پزشک اورژانس بیمارستان به دو پزشک حتماً در دستور کار باشد تا در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران با مشکل مواجه نشویم.

آمادگی هلال احمر، اورژانس، شهرداری، آتش نشانی و پلیس راهور از دیگر مواردی بود که فرماندار رزن نسبت به آن تأکید کرد و گفت: شهرستان رزن دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سرکشی و نظارت به این واحد‌های نانوایی توسط دستگاه‌های ذیربط ضرورت دارد.

غفاری آثار افزود: از دهیاران روستا‌ها نیز انتظار است به همراه بهورز و بهداشت روستا از مغازه‌ها و نانوایی‌های روستا‌های خود نظارت لازم را در ایام پایانی سال و نیز تعطیلات نوروز داشته باشند.

او در ادامه با تأکید بر تنظیف ورودی و خروجی روستا‌ها و نظارت هر چه بیشتر بر جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ادامه داد: آمادگی دهیاران برای هر گونه اسکان اضطراری احتمالی به ویژه در روستا‌هایی که در مسیر جاده هستند، ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه دهیاران نسبت به ارسال گزارش و وقایع روستای خود اهتمام ویژه‌تری داشته باشند، افزود: با ارسال به موقع گزارش و وقایع نسبت به رسیدگی و پیگیری هر چه سریع‌تر مشکلات بلافاصله اقدام شده و از به طول انجامیدن حل مشکل جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.