لطیفی: قلعه نویی به اجبار سرمربی تیم ملی شد

پیشکسوت فوتبال گفت: بعد از به توافق نرسیدن با مربی خارجی به اجبار قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب کردند.  

علی لطیفی پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم اگر در وهله اول می‌خواستند مربی ایرانی انتخاب کنند بدون شک حق قلعه نویی بود. با وجود اینکه  قلعه نویی یک دهه است که قهرمانی به دست نیاورده، اما تیم هایش همیشه مدعی هستند و مربی توانمندی است.  

او ادامه داد: در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۷ حق قلعه نویی جفا شد، اما اکنون  باید به او فرصتی بدهند تا تیم ملی فوتبال را به موفقیت برساند. در آن زمان قلعه نویی جوان بود و انتخابش برای تیم ملی زود بود، اما اکنون بهترین زمان ممکن بود که برای هدایت تیم ملی انتخاب شود.

لطیفی تصریح کرد: به نظرم قلعه نویی باید انتخاب اول برای هدایت تیم ملی باشد نه اینکه بعد از منتفی شدن گزینه خارجی  به سراغ قلعه نویی بروند. معتقدم که قلعه نویی انتخاب دوم برای هدایت تیم ملی فوتبال بود و انتخاب اول جذب سرمربی خارجی بود که بعد از به توافق نرسیدن با مربی خارجی به اجبار قلعه نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.  

او  درباره شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم هر ۳ تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، اما با توجه به نوع فوتبال و کیفیتی که تیم‌های استقلال و سپاهان ارائه می‌دهند شانس قهرمانی  این ۲ تیم بیشتر از پرسپولیس است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار فوتبال
۱۴:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
لطیفی پسر شجاع ، خسته نباشی ، اصلا مرام پاچه خواری و خالی بندی تو ذات شما اس اس موج میزنه ،،، به روباه گفتند کو شاهدت گفت دمم ، ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
ته مونده آبروی تیم ملی هم میره
آخرین اخبار