فرمانده انتظامی استان گفت: طی یک هفته اخیر ۲۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۸۵ کیلوگرم انواع سرنج و اکلیل کشف و ضبط شد.

 سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: طی یک هفته اخیر ۲۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۸۵ کیلوگرم انواع سرنج و اکلیل کشف و  در این رابطه ۱۰ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اظهار داشت: هر ساله گزارش‌های مختلفی از آسیب‌های اجتماعی به خصوص آسیب‌های ناشی از چهارشنبه پایان سال اتفاق می‌افتد آن هم به خاطر چند لحظه شادی کردن در بین جوانان و هموطنان اتفاق می‌افتد.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این موضوع تبعات منفی در پی دارد که یکی از آن‌ها ورود یا قاچاق مواد محترقه آتش زا و خطرناک به داخل کشور از مرز‌ها و یا تولید در داخل کشور می‌باشد که پلیس در این رابطه طرح‌های خوبی از هفته‌های گذشته شروع کرده و در این ایام این طرح‌ها با حضور صد درصدی همکاران در حوزه‌های مختلف تشدید شده است.

وی گفت: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص آسیب‌های چهارشنبه پایان سال که در ۴ روز اخیر ۶ نفر مجروح و دیروز هم یک نفر فوت شده است و همینطور در خصوص جلوگیری ازخسارت به اموال عمومی و خصوصی و همچنین تسهیل دررفت و آمد مردم، پلیس در یک هفته اخیر موفق شد ۲۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.