استقرار تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در ۳ ایستگاه ویژه طرح سلامت نوروزی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: علاوه بر پایگاه‌های اورژانس، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در ۳ ایستگاه طرح سلامت نوروزی استان حضور فعال خواهند داشت.

دکتر محمود شمسی پور دهکردی گفت: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در محل‌های ورودی و پر تردد استان در قالب سه ایستگاه سلامت واقع در میدان قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد، پل زمانخان سامان و سه راه گوشکی لردگان مستقر می‌شوند.

به گفته وی، پارسال در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ بیش از دو هزار و ۴۰۰ ماموریت انجام شد که از این تعداد ۶۰۳ ماموریت مربوط به مصدومین حوادث ترافیکی و بیش از یک هزار و ۴۲۰ مورد مربوط به بیماری‌ها بوده است.


بیشتر بخوانید


دکتر شمسی پور افزود: از مجموع ماموریت‌های مربوط به حوادث ترافیکی ۴۶۹ مورد انتقال به بیمارستان و ۱۳۱ مورد در محل درمان شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت، یک هزار و ۲۲۰ بیمار توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ در مجموع ۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۳۹ پایگاه جاده‌ای، ۱۸ پایگاه شهری و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد اورژانس هوایی جهت ارائه خدمات به مردم استان و مسافران نوروزی بصورت شبانه روزی به حالت آماده باش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.