اجرای طرح بازرسی عملکرد نازل جایگاه های سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمدگفت:گروه بازرسی متشکل از کارشناسان اداره کل استاندارد، کارشناس شرکت پخش فرآورده های نفتی با حضور در محل جایگاه های عرضه سوخت مایع از نحوه توزیع کمی سوخت مایع کنترل و بازرسی کردند.

بهمن رحمتی گفت: این طرح با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و پیش بینی سفر شمار زیادی گردشگر به استان انجام گرفته است.

مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین پایش فنی و انجام آزمون نازل‌های سوخت در راستای صیانت از حقوق شهروندان برای صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای از سوی کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان و آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده از طرف سازمان ملی استاندارد انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی جایگاه‌های عرضه بنزین و تلمبه جایگاه‌ها به‌صورت ماهانه توسط گروه‌های کارشناسی شرکت نفت و اداره استاندارد صورت می‌گیرد و در صورت وجود مشکل، اقدام به تعمیر و پلمب این مراکز می‌شود.

رحمتی تاکید کرد:جایگاه های سوخت از جمله مراکزی هستند که در صورت استهلاک تجهیزات و فاصله گرفتن از شرایط استاندارد می تواند خسارت های مالی و جانی فراوانی به بار آورد به همین دلیل پایش این مراکز خدماتی به رفاه کاربران کمک می کند.

مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سامانه ۱۵۱۷ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مطالبات مردم استان است افزود: مسافران نوروزی و شهروندان ساکن استان در صورت مشاهده مشکلی در عملکرد نازل پمپ بنزین ها، مراتب را به اداره کل استاندارد استان منعکس کنند تا کارشناسان این اداره کل در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.