ثبت بیش از ۷ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت بیش از ۷ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

امید نسیمی با بیان اینکه این میزان ۶ درصد از کل تردد استان را شامل است گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر مترددین سبقت وسرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته محور مشگین شهر-کنگرلو، گرمی-بیله سوار و بران –قره آغاج بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز را به خود اختصاص داده اند تصریح کرد: در این مدت ۲۹۲ هزار و ۵۳۱ تردد در محور مشگین شهر- کنگرلو، بیش از ۲۸۰ هزار تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۳۵۲ هزار و۴۳۰ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران- قره آغاج ثبت شده است.

نسیمی ثبت ۹۵۰ هزار و ۵۹۴ تردد سبقت غیر مجاز را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۶۰ هزار و ۴۷۳ تخلف سرعت غیرمجاز در محور آستارا -اردبیل، ۱۰۵ هزار و ۶۰۷ تخلف در محور اردبیل- سرچم و ۸۹ هزار و۵۹۰ تخلف نیز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

او در ۱۱ ماهه گذشته از ثبت بیش از ۲۵ میلیون تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:محور استارا -اردبیل با ۲ میلیون و۱۷۸ هزار و۳۷۸ تخلف، محور نیر- اردبیل با ۱ میلیون و۹۵۹ هزار و۷۰۷ تخلف ومحور اردبیل- آستارا نیز با ۱میلیون و۲۱۰ هزار و۸۳ تخلف جزوه محور‌های پرتخلف تردد فاصله طولی غیر مجاز است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبرداد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار