در انتهای بازار رقم خورد:

رشد هزار و ۳۶۴ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۵ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۲۳ اسفند)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲۶۰  واحدی در ارتفاع یک میلیون و   ۷۸۱ هزار و ۸۹۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۵ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان رسید. «شستا»، «اخابر» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اردستان»، «شستا» و «سابیک» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۹۳۰ واحدی روی پله ۵۴۱ هزار و ۳۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۱۸ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۱۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «انبوده سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های بنیرو، اخابر و وساخت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وآذر، کاما و خمحور بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های گلدیرا، گدنا و سدبیر بیشترین افزایش قیمت و سهام ثالوند، کلر، ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا وفیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های فیروزا، همای و آفاق در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۱۲۶، اراد ۱۲۷ و صاروج ۰۵ بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۷، اراد ۱۲۶ و صاروج ۰۵ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، کیان و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و وبصادر ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴، اراد ۱۲۵ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا ۲ و سپیدما ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
پالایش فروختن ده تومن
بعد از سه سال شده 14 تومن
در ضمن با 30 درصد تخفیف فروخته بودنش

امروز باید 20 تومن به بالا بود تا بشه سود بانکی حداقل
پس خریداران قطعا ضرر سنگینی کردن با این تورم و 4-5 برابر شدن قیمت کالا و سکه و طلا و دلار
آخرین اخبار