رزمایش طرح نوروزی پلیس راه و راهور گیلان به همراه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان صبح امروز در رشت آغاز شد.

استاندار گیلان در این نشست بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم مجموعه‌ی دستگاه‌های دخیل در طرح نوروزی برای کاهش مخاطرات جاده ایی، تامین امنیت و آسایش گردشگران وارتقاء خدمات مرتبط با سفر‌های نوروزی تاکید کرد و با بیان اینکه در نیمه‌ی نخست امسال بیش از ۴۲ میلیون گردشگر در مناطق مختلف استان اقامت داشته اند، افزود: تعطیلات نوروز نقطه‌ی عطفی در روند ورود گردشگر به گیلان محسوب می‌شود و راهنمایی و هدایت گردشگران در مبادی ورودی استان در استقبال آنان از اماکن دیدنی و گردشگری استان بسیار موثر است.

دکتر اسدالله عباسی همچنین با بیان اینکه در روز‌های اخیر بیش از ۱۶۷ هزار خودرو وارد استان گیلان شده اند افزود: حفظ آمادگی و وحدت رویه‌ی مجموعه‌ی نیرو‌های مشارکت کننده در طرح رزمایش نوروزی زمینه ساز ارتقائ ایمنی و کاهش دغدغه‌ی گردشگران خواهد بود.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم از مشارکت ۱۰ دستگاه امدادی و انتظامی و خدمات رسان در طرح نوروزی امسال خبر داد و گفت: ۶۵ تیم پلیس راه با ۳۲۳ نیروی پلیس در محور‌های مواصلاتی استان استقرار می‌یابند و حدود ۲ هزار و ۱۵۰ امدادگر و نیروی خدمات رسان نیز برای اجرای بهینه‌ی این طرح در مناطق مختلف استان مشارکت خواهند داشت.

سردار عزیزالله ملکی افزود: طرح نوروزی امسال از امروز ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا نیمه‌ی فروردین سال آینده به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.