دستگیری ۲۵ هزار سارق در کشور

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۲۵ هزار سارق دستگیر ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره سرقت از آنان کشف شد.

سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مهار و تشدید اقدامات مقابله‌ای با جرایم به ویژه سرقت، طرح عملیات دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری از ۲۵ بهمن ماه تا ۱۹ اسفند ماه سال جاری به مدت ۱۹ روز با حضور کارآگاهان پلیس‌های آگاهی همزمان در استان‌های سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: گزارش‌های واصله از ۳۳ استان کشور حاکی از آن است با انجام اقدامات پلیسی در اجرای این طرح بیش از ۲۵ هزار سارق دستگیر شده‌اند که در مجموع ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ تیم عملیاتی در اجرای این طرح سهیم بودند، افزود: مقابله با سرقت‌های خشن، دستگیری محکومان متواری و متهمان تحت تعقیب از جمله اولویت‌های این طرح بود که قاطعانه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با سارقان یکی از مهمترین مطالبات مردم است و با جدیت توسط پلیس آگاهی اجرا می‌شود.

قنبری با بیان اینکه امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم برای تحقق آن باید به پلیس کمک کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار