دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی شاهرود در آماده‌باش نوروزی قرار گرفتند

فرماندار شاهرود گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به منظور ارایه خدمات و تسهیل سفر زایران امام رضا (ع) از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در آماده باش نوروزی قرار گرفتند.

جلالی گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود طی زمستان امسال ۶ نشست برگزار کرد که با مصوبات و تشکیل کمیته‌هایی تخصصی همراه بود.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبه‌های ستاد خدمات سفر، آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی بود، ابراز کرد: به خاطر همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، احتمال شروع سفرهای زود هنگام از هم اکنون وجود دارد، به همین منظور دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی درون و برون شهری کار خود را آغاز کردند.

جلالی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود علاوه بر خدمات شهری در محورهای شرق استان سمنان مستقر هستند، اظهار کرد: از ظرفیت ۶ مدیریت شهری و دهیاری‌ها برای ارایه خدمات به دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی مستقر در محورها استفاده خواهد شد.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه تمامی برنامه‌های خدمات سفر با هدف ایجاد سفری ایمن برای مسافران اجرا می‌شود، افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی کارکنان مدیریت شهری و همچنین کمیته‌ها به صورت شبانه روزی وظایف خود را دنبال می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.