خواستار تولید محتوای اثربخش در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان هستیم

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: خواستار تولید محتوای اثربخش در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان هستیم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با توجه به به جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی، خواستار تولید محتوای اثربخش در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان هستیم.

وی در ادامه بيان داشت: معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در سال‌های اخیر با تولید محتوای اثربخش و فاخر از جمله: سرودهای انقلابی و مذهبی، نماهنگ ها، تولید مستند برجسته و اثرگذار فدائيان امنیت در حوزه شهدای گرانقدر انتظامی، جهاد تبیین در فضای مجازی و سایت های درون و برون سازمانی و انعکاس مجاهدت‌ها و تلاش های کارکنان خدوم انتظامی، گامی اساسی در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس برداشته است.

در ادامه سردار منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: همه ما به عنوان سربازان ولایت، موظفیم در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین اقدام نماییم.

منتظر المهدی در این پایان ضمن تشکر از فعالیت‌های معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی خواستار تعامل و هم افزایی هرچه بیشتر دو معاونت در حوزه تولید محصولات تصویری، فرهنگی و اطلاع رسانی اقدامات پلیس در فضای حقیقی و مجازی شد.

برچسب ها: پلیس ، توطئه دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار