آماده‌باش مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در شب چهارشنبه سوری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: وظیفه خطیر نیرو‌های خدمات‌شهری بعد از ساعت ۲۴ امشب تازه آغاز می‌شود.

 حسین نظری با اشاره به حوادث شب چهارشنبه آخر سال گفت: تا این لحظه مشکل بحرانی در آخرین چهارشنبه ۱۴۰۱ بوجود نیامده است و همه همکاران خدمات شهری و آتش‌نشان من در مناطق ۲۲ گانه پایتخت آماده خدمت‌رسانی به همشهریان هستند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه اوضاع لحظه به لحظه خیابان‌های پایتخت از مرکز فرماندهی شرایط ویژه شهرداری تهران در حال رصد و بررسی است، اظهار کرد: وظیفه خطیر نیروهای خدمات‌شهری بعد از ساعت ۲۴ امشب تازه آغاز می‌شود؛ نظافت شهر!

وی تاکید کرد: از شهروندان محترم استدعا داریم برای مراعات حال پاکبانان عزیز هم که شده امشب در مقوله نظافت شهر مراعات حال این قشر زحمتکش را بکنند.

نظری با بیان اینکه بیشتر موضوعاتی که تا کنون پیش آمده در حوزه آتش نشانی است، بیان کرد: برخی از این حوادث مربوط به نگهداری مواد محترقه در منازل و یا استفاده از این مواد آتش زا در خیابان‌ها بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تمامی همکاران شهرداری در آماده باش هستند تا مردم بدون آسیب این شب را سپری کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط اضطراری سه موضوع پیشگیری، خدمت رسانی در حین بروز حادثه و بازگردان شهر به حالت اولیه بعد از حادثه مطرح است، تاکید کرد: از همکاران پاکبان و فضای سبز که در کف خیابان زحمت می کشند تا شهر را به حالت اول بازگردانند تشکر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار