باشگاه پرسپولیس به امید دریافت پاداش آسیایی زیر بار کلی بدهی رفته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در سه سال اخیر به جای درآمدزایی در این باشگاه بیشتر به دنبال این بوده و هستند تا با دریافت وام هزینه‌های جاری باشگاه خود را تامین کنند. در همین راستا جعفر سمیعی، مجید صدری و رضا درویش در دوران مدیریت شان در این باشگاه بیشتر وام را دریافت کرده به این امید که با آزاد شدن پاداش آسیایی باشگاه که مبلغ سه و نیم میلیون دلار است، بتوانند آن‌ها را برگردانند.  

پولی که با وعده اخیر مهدی تاج هم آزاد نشد، اما بر تعداد وام‌های دریافتی باشگاه پرسپولیس اضافه شد. هم اکنون شرایط باشگاه پرسپولیس به شکلی است که نزدیک به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد وام پرداخت نشده دارد که هر روز به سود آن‌ها اضافه می‌شود. در این میان درویش هم برای رفع مشکلات مالی باشگاهش همچنان در تلاش برای گفتن وام‌های جدید است که اخیر به صورت دلاری توانست وام گرفته و بخشی از طلب خارجی‌های تیمش را پرداخت کند.

به این ترتیب هر مدیری جایگزین درویش شود مجبور است بدهی‌های او و ۲ مدیر قبل از او  را صاف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
استقلال و پرسپولیس که بازی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
استقلال و پرسپولیس که بازی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
350 میلیارد بورس با همکاری بانک شهر از بین رفت و این بانک حدود 600 میلیارد پرسپولیس را بدهکار کرده است. پول آسیایی هم پیش خور شده و تاج وقتی دید از این پول سهمی نمیبرد و چیزی برای او نمانده است، قید پیگیری آن را زد. خلاصه اینکه یه عده خارج از باشگاه پول تبلیغات و بلیت فروشی و پخش زنده و اسپانسرینگ را به راحتی نوش جان می کنند. مثل اتفاقی که برای استقلال و آجورلو افتاد و 700 میلیارد غیب شد.
آخرین اخبار