رئیس سابق ستاد کل ارتش صهیونیستی: سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کنیم

عضو کنست و رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی را خطرناک‌ترین دوره‌های امنیتی پس از جنگ اکتبر ۱۹۷۳ توصیف کرد.

رسانه‌های دشمن صهیونیستی روز گذشته سه‌شنبه به نقل از مقامات این رژیم گزارش دادند که به دلیل شرایطی که به خاطر کابینه افراطی نتانیاهو به آن رسیده است، خطرناک‌ترین دوران امنیتی خود را سپری می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از گادی آیزنکوت، عضو کنست و رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نوشتند: «اسرائیل» اکنون در یکی از خطرناک‌ترین دوره‌های امنیتی پس از جنگ موسوم به «یوم کیپور» -جنگ اکتبر ۱۹۷۳- به سر می‌برد.

در همین زمینه «کانال هفت» این رژیم نیز گزارش داد که آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در یک مصاحبه رادیویی به کابینه نتانیاهو حمله کرده و گفته است: «اسرائیل» در یک بحران قانونی-اقتصادی قرار دارد و در جهان «منزوی» شده است.

لیبرمن با بیان این‌که هیچ‌کس برای نتانیاهو ارزشی قائل نیست، توضیح داد: ما ایران و حزب‌الله را می‌بینیم که ما را به سخره گرفته‌اند، زیرا می‌دانند نتانیاهو نه قادر به متحد کردن مردم اسرائیل و نه ایجاد اتحاد بین‌المللی است.

سایت «یدیعوت آحارونوت» نیز گزارش داده که «سیمون ساروسی» سخنگوی سفارت دشمن صهیونیستی در پاریس نیز در پیامی به وزارت امور خارجه این رژیم، نسبت به حمایت ضعیف از اسرائیل هشدار داد.

در این پیام آمده است که آن‌ها در هفته‌های اخیر آن‌ها متوجه پدیده نگران‌کننده‌ای شده‌اند که در آن روزنامه‌نگاران، سردبیران، دانشگاهیان و تحلیل‌گران فرانسوی که به حمایت از «اسرائیل» معروف هستند، برای اولین‌بار به دلیل اصلاحات قضایی و خشونت شهرک‌نشینان در کرانه باختری انتقاد شدید خود را از رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
از این سخت ترش مونده،
آیات 4 و 5 سوره اسراء :«و در کتاب به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که‏ قطعاً دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و قطعاً به سرکشی بسیار بزرگی برخواهید خاست‏؛ پس آنگاه که وعده نخستین آن دو فرا رسد، بندگانی از خود را که سخت نیرومندند بر شما می‏‌گماریم‏ تا میان خانه‏‌ها به جستجو درآیند و این تهدید تحقّق‏‌یافتنی است‏.»
آخرین اخبار