اجرای طرح فجر تا فطر در آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان گفت: در این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون سود به فروش می‌رسد.

آقای فتحی گفت:  طرح فجر تا فطر که در ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح تبریز و شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی از ۱۲ بهمن آغاز شده است آرامشی در بازار ایجاد کرده است و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و می‌تواند به آرامش و ثبات در وضعیت بازار کمک کند.

وی گفت: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان برنامه‌ریزی شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تامین کنندگان کالا‌های اساسی تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی برای انواع کالا‌های تنظیم بازار اعمال می‌کنند.

آقای فتحی افزود: هدف از فروش کالا‌ها با تخفیفات ویژه تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تامین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است.

وی گفت:در طرح از فجر تا فطر ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالا‌های عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید شده است از عملکرد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدردانی کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ایام پیش رو در عید و ماه مبارک رمضان در مورد تامین فرآورده‌هایی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم در مورد نهاد‌های دامی ذخایر کشور وضعیت بسیار خوبی را دارد و مشکلی از این بابت در ایام پیش رو نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.