۳۹ مورد عملیات آتش نشانی رشت در شب چهارشنبه آخرسال

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از پوشش ۳۹ مورد حوادث ناشی از بی احتیاطی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

شهرام مومنی گفت : از ۵۱ مورد حوادثی که آتش نشانان شهر رشت در شبانه روز گذشته خدمات رسانی کردند، ۳۹ مود مربوط به بی احتیاطی‌های ناشی از ترقه بازی و آتش بازی در شب آخرین چهارشنبه سال بود.

وی افزود: ۲ اصله درخت، سقف یک مغازه و سایبان یک خانه ویلایی به دلیل سقوط بالن‌های روشن دچار حریق شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار ۲۹ مورد آتش سوزی ضایعات، ۴ مورد آتش سوزی واحد تجاری و ۲ مورد آتش سوزی خانه در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: یک مغازه هم بر اثر روشن کردن لاستیک برای آتش بازی دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان خاموش شد.

شهرام مومنی همچنین از حادثه پرتاب نارنجک دستی در پیاده راه فرهنگی شهر رشت و آسیب دیدگی صورت بانوی جوانی در شب گذشته خبر داد و افزود: نیرو‌های اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر شده و مصدوم را پس از انجام خدمات پیش بیمارستانی، به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی به ۳ مورد زنده گیری سگ در ۲ فروشگاه و یک خانه اشاره کرد و گفت: به دلیل شدت صدا‌های ناشی از پرتاب ترقه، این حیوانات دچار ترس و حالت هیجانی شده بودند که به کمک آتش نشانان به محیط امن منتقل شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت همچنین از پاسخگویی سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به ۹۸۳ مورد تماس شهروندان در شب گذشته خبر داد و گفت: آتش نشانان رشت همچنین در ۲ مورد تصادف مرگبار، آتش سوزی در یک مرکز آموزشی و ۴ مورد خدمات ایمنی در شبانه روز گذشته انجام وظیفه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.