فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

ساماندهی پارکینگ خودرو‌ها در پنج شنبه و جمعه آخر سال

فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمهیدات لازم برای ساماندهی پارکینگ خودرو‌ها در پنج شنبه و جمعه آخر سال اندیشیده شده است.

سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی ایلام  اظهار داشت: در پنجشنبه و جمعه آخرسال نیز که مردم به زیارت امام زاده‌های استان و قبور اموات خود می‌روند تمهیدات لازم اندیشیده شده است و از مردم عزیز انتظار داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی، انتظامی استان را همراهی کنند.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد:به همین منظور پلیس راه استان طرح نوروزی را از تاریخ ۲۴ اسفند ماه الی ۱۴ فروردین با هدف افزایش گشت‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با راه اندازی ۵۰ واحد گشت تخصصی و ۲۰ واحد گشت تلفیقی با سایر سازمان‌ها تمام تلاش خود را جهت افزایش انضباط ترافیکی برای همشهریان عزیز ایلامی بکار گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفر‌های نوروزی از شهروندان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خادمان خود در مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت ترافیکی کمک کرده و شرایط سفر خوبی را برای خود مهیا کنند.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: یکی از تخلفاتی که پلیس به شدت با آن برخورد می‌کند بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز است و پلیس در ایام تعطیلات نوروز با خودرو‌های که مرتکب تخلف حادثه ساز بشوند به شدت برخورد می‌کند و برابرتدابیر اندیشیده شده تا آخر تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی شده اند، اظهار کرد: با آشکار سازی این نقاط و استقرار گشت‌های پلیس راه در صدد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور‌ها هستیم و امیدواریم رانندگان نیز تا زمان رفع کامل این نقاط با پلیس همکاری لازم را بعمل بیاورند تا شاهد وقوع حادثه ناگوار در این محور‌ها نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.