آمادگی کادر بهداشت و درمان برای سفر‌های نوروزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کادر بهداشت و درمان برای سفر‌های نوروزی در آمادگی قرار دارند.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین افتتاح برنامه سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که به صورت وبیناری با شهرستان‌ها برگزار شد، گفت : از تمامی رؤسای شبکه‌ها که زحمات زیادی در سال ۱۴۰۱ متحمل شدند قدردانی می‌کنم و پیشاپیش حلول سال جدید را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ️ امروز آغاز برنامه بسیج سلامت نوروزی است که یکی از پایه‌های اصلی آن معاونت بهداشتی و البته همکاران اورژانس و بیمارستان‌ها هستند که تا پایان نوروز در آماده باش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه بهداشت کار شما بسیار کار مهم و ارزشمندی است و نظارتی که بر بهداشت مواد غذایی می‌کنید اثر بسیار زیادی بر سلامت مردم عزیزمان در ایام تعطیلات نوروز دارد.

محمدی بیان کرد: ️در این ایام که امسال مقارن با ماه مبارک رمضان است لزوم و ضرورت نظارت بهداشتی بیشتری را بر اماکن تهیه و توزیع غذا، شیرینی جات، آجیل و … می‌طلبد تا انشاالله شاهد آن باشیم که سلامت مردم استان را از نظر بیماری‌های گوارشی، مسمومیت‌ها و موارد دیگر تضمین کنیم.

وی ادامه داد: شروع عملیات بسیج سلامت نوروزی را اعلام می‌کنم و امیدوارم تا پایان تعطیلات با سلامتی و پشتکار تمام بتوانیم این مسئولیت بزرگ را در کنار هم به پایان برسانیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار