مشارکت ۶۰۰ داوطلب هلال‌احمر هرمزگان در طرح‌های نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۶۰۰ داوطلب و امدادگر این استان در طرح امداد و نجات و سایر طرح‌های نوروزی مشارکت دارند.

 مختار سلحشور در این خصوص گفت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان هرمزگان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز خواهد شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

او گفت: ۲۸ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، پایگاه‌های موقت و پایگاه دریایی، به همراه ۳۱ کشیک ۲۴ ساعته امداد و نجات با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر به هموطنان در ایام نوروز خدمات می‌دهند.

او با اشاره به اجرای بازآموزی ویژه طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ و با هدف توانمندسازی نجات‌گران در پایگاه‌های امدادی،گفت: امدادگران با به‌کارگیری خودرو‌های عملیاتی شامل آمبولانس، وانت و خودرو نجات به صورت ۲۴ ساعته، در این طرح به مسافران ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: امسال در ایام نوروز اعضای داوطلب جوان با برپایی ۱۰ پست خدمات بشردوستانه جهت مسافران نوروزی، از ۲۵ اسفندماه در ورودی‌های استان، با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» به مسافران خدمات ارائه می‌کنند و فعالیت خود را تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌دهند.

سلحشور گفت: ۶ پست از مجموع پست‌های نوروزی جوانان ثابت در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، سیریک، جاسک، رودان، پارسیان، حاجی آباد و چهار پست سحاب در شهرستان‌های قشم، جاسک، بندرعباس و جزیره هرمز به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

او گفت: در طول ۲۰ روز طرح نوروزی این جمعیت در ۲ حوزه امداد و جوانان بیش از ۶۰۰ نفر از اعضا، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران مشارکت خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.