میکل آرتتا: لیگ اروپا برای آرسنال کم‌اهمیت نیست

میکل آرتتا در آستانه دیدار تیمش با اسپورتینگ می‌گوید کورس قهرمانی در لیگ برتر باعث نمی‌شود لیگ اروپا برای توپچی‌ها کم‌اهمیت باشد.

آرسنال فردا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ قرار می‌گیرد.

شاگردان میکل آرتتا که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند در دیدار رفت این مرحله در خانه اسپورتینگ به تساوی ۲-۲ رسیدند و بازی فردا برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه از اهمیت جو ورزشگاه امارات گفت و مدعی شد توپچی‌ها با وجود هوادارانشان و حمایت آن‌ها امید زیادی به پیروزی مقابل اسپورتینگ و صعود به مرحله بعد هستند.

جو مثبتی که در اردوی آرسنال وجود دارد
بازیکنان ما این روز‌ها از هر نظر شرایطی عالی دارند و این فضای مثبت را همه می‌توانند احساس کنند. آنچه این جو مثبت را ایجاد کرده ترکیبی است از اشتیاق برای پیروزی و رقابت‌جویی از یک طرف و لذت فوتبال از طرف دیگر. برای همین است که جو تیم ما همیشه اینقدر خوب است.

اهمیت بازگشت گابریل ژسوس
دیدن دوباره ژسوس در ترکیب تیم عالی است. همه خوشحال هستند و من این را حس می‌کنم. چه بازیکنان و چه کادر فنی. دلمان برای ژسوس تنگ شده بود و او حالا برگشته است.

ولی ما فعلا باید مراقب باشیم و دقایق حضورش در میدان را مدیریت کنیم. گابریل حالش خوب است و هر روز تمرین می‌کند و روز به روز بهتر می‌شود.

آرتتا فردا از ترکیبی متفاوت استفاده می‌کند؟
ما به دنبال پیروزی هستیم. هدفمان این است که مثل بازی در لیسبون خوب کار کنیم، ولی هر چقدر هم عملکرد ما خوب بود کافی نبود و می‌خواهیم در لندن با بازی بهتر پیروز شویم.

لیگ اروپا حواس آرسنال را از کورس قهرمانی لیگ برتر پرت می‌کند؟
نه. ما سه سال است که بیشتر به خاطر کووید شب‌های بزرگ اروپایی نداشته‌ایم. فردا بعد از مدت‌ها در خانه خودمان یک رقابت اروپایی مهم برگزار می‌کنیم. امیدوارم با یک جو عالی در استادیوم امارات بتوانیم در مقابل یک حریف خیلی خوب لذت ببریم.

آرتتا از درخشش استثنایی هالند در سال جاری شگفت‌زده شده؟
نه. ولی وقتی به عملکرد او در گذشته نگاه کنید و ببینید حالا چه مربی و چه بازیکنانی در کنارش هستند. می‌توان انتظار داشت که عملکردش در آینده بهتر هم بشود. با سنی که او دارد مسلما بهتر خواهد شد. شرایط این روز‌های او فوق‌العاده است.

صحبت‌های پپ گواردیولا درباره جولیا رابرتز
من هم به چهره‌های مشهور زیادی علاقه دارم، ولی کسی که مدت‌هاست ستایشش می‌کنم رافائل نادال است. به خاطر روحیه استثنایی و موفقیت‌های بزرگش و همه کار‌هایی که در سال‌های گذشته انجام داده. او به نظر من بزرگترین چهره مشهور در تمام دنیاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.