نصیری: مسابقات لیگ جودو را برای کشف استعداد‌های نهفته برگزار کردیم

دبیر سازمان لیگ جودو گفت: هدف از برگزاری مسابقات لیگ جودو در جهت کشف استعداد‌های نهفته بود.

علی نصیری دبیر سازمان لیگ جودو درباره برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد: در راستای توسعه و تعمیم رشته جودو در ابعاد قهرمانی و کشف استعدادهای نهفته به منظور تقویت تیم‌های ملی جودو در رده های سنی مختلف مسابقات لیگ هم در بخش آقایان و بانوان برگزار شد. 

او افزود:  لیگ بانوان‌متشکل از ۱۰ تیم‌بود که پرهام لرستان جایگاه اولی را کسب کرد و پس از آن تیم هم شاهین تهران و هیئت جودو استان خراسان رضوی دوم و سوم شدند. در بین باشگاهی که ابتدای این ماه در سالن شهید افراسیابی برگزار شد هفت تیم ایرانی به همراه ۵ تیم خارجی در آن حضور داشتند که تیم رعد پدافند بوشهر سکوی نخست جای گرفت. لوکوموتیو روسیه و صنعت مس کرمان دوم و سوم‌شدند.

دبیر سازمان لیگ جودو تصریح کرد: در لیگ با استفاده از تجربیات سالیان‌گذشته با هدف حفظ ارزش‌ها و موازین اسلامی در جامعه جودو و همچنین ایجاد رقابت سالم بین ورزشکاران و تیم های شرکت‌کننده و شناسایی و کشف جودوکاران مستعد و تداوم آمادگی فنی جودوکاران در دوران تعلیق جودو صورت گرفت. در لیگ امسال تلاش زیادی شد برای فراهم‌آوردن یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش جودو و حمایت بالقوه از جودوکاران در زمان تعلیق از طرف فدراسیون صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
این هم دبیر وارداتی است؟
آخرین اخبار