لیست جدید تیم ملی فرانسه با چند سوپرایز اعلام شد

لیست تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو مقابل هلند و ایرلند اعلام شد.

 دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اسامی بازیکنان مدنظر خود برای دو بازی خروس‌ها در مقدماتی یورو در ۲۴ مارس مقابل هلند در ورزشگاه پارک‌دوفرانس و در ۲۷ مارس مقابل ایرلند در دوبلین را اعلام کرد که نام سه بازیکن جدید در این لبیست به چشم می‌خورد.

سه بازیکن جدید این تیم عبارتند از: بریس سامبا، دروازه بان لنز، وسلی فوفانا، مدافع چلسی و خفرن تورام، برادر مارکوس تورام که برای نیس بازی می‌کند.

بدون کریم بنزما، بازیکن بازنشسته تیم ملی فرانسه، سرمربی فرانسوی بار دیگر به حضور اولیویه ژیرو تداوم بخشید. بهترین گلزن تاریخ تیم ملی در مصاحبه‌ای اذعان کرد که هدفش ادامه بازی با تیم فرانسه بوده است، بنابراین در ۳۶ سالگی از دیدیه دشان تماس دریافت کرده بود. موسی دیابی و عثمان دمبله، دو بازیکن مصدوم فرانسه در جام جهانی نیز به لیست بازگشته اند.

اگرچه کاماوینگا به دلیل عملکرد فوق العاده اش در رئال مادرید دوباره دعوت شده است، اما دشان این بازیکن را یک مدافع چپ می‌بیند و نه یک هافبک. در لیست اعلام شده توسط تیم فرانسوی، او در رده دفاعی قرار گرفت، بنابراین او به طور قابل پیشینی جایگزین تئو هرناندز خواهد شد که به عنوان بازیکن فیکس در سمت چپ قرار می‌گرفت.

لیست کامل فرانسه برای این دو بازی به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: مایک میگنان، آلفونس آرئولا و بریس سامبا

مدافعان: ادواردو کاماوینگا، وسلی فوفانا، تئو هرناندز، ابراهیما کوناته، ژول کنده، بنجامین پاوارد، ویلیام سالیبا و دایوت اوپامکانو.

هافبک ها: یوسف فوفانا، آدرین رابیو، اورلین شوامنی، خفرن تورام و جردن ورتوت.

مهاجمان: کینگزلی کومان، موسا دیابی، اولیویه ژیرو، آنتوان گریزمان، کولو موانی، کیلیان امباپه و مارکوس تورام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار