دیدار گروسی و مورا با محوریت ایران

دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محوریت برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

«رافائل گروسی» دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی توییتری با انتشار عکسی از دیدار امروز (پنج‌شنبه) خود با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و بحث درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

گروسی با انتشار این عکس نوشت: «تبادل به موقع با انریکه مورا در بروکسل و تمرکز ویژه بر تلاش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه‌ هسته‌ای پیش‌رونده ایران.»

شب گذشته نیز «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از دیدار خود با رافائل گروسی خبر داده و گفته بود: «نشست سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتم و به گرمی دومین دوره ریاست او را تبریک گفتم.»

دیدار گروسی و مورا

آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران هفته پیش در پی سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس به تهران توافقاتی را در خصوص حل‌وفصل مسائل پادمانی صورت دادند که بر اساس آن، ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند. روش اجرای آن قرار شد در جلسات فنی بین دو طرف مورد توافق قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار