اجرای ۷۹ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری

امسال ۷۹ پروژه محرومیت‌زدایی در زمینه ساخت و تعمیر خانه محرومان و مسکن آسیب‌دیدگان از سیل و آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۳ هزار و ۹۰۰ نفر روز اردوی جهادی به مناطق مختلف محروم استان در قالب اردو‌های سه و هفت روزه اعزام داشته‌‏ایم.

وی از اجرای پروژه‌های فنی عمرانی و محرومیت‌زدایی در زمینه ساخت و تعمیر خانه محرومان و مسکن آسیب‌دیدگان از سیل، خانه‌های عالِم، دارالقرآن، مساجد، غسالخانه، آبرسانی روستایی و جاده‌سازی در قالب ۷۹ پروژه خبر داد.


بیشتر بخوانید


فولادی افزود: اعزام اردو‌های جهادی به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در عرصه‌های مختلف و تخصصی از جمله پزشکی، دامپزشکی، حقوقدانان و اقشار مختلف ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ نفر روز بوده است.

وی ادامه داد: ایجاد ۵۳۱ میز خدمت طی دو سال گذشته، ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی ۲۳۲ کارگاه، تشکیل و راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه به تعداد ۶۶۰ صندوق و راه‌اندازی ۴۵ تعاونی به همراه تشکیل جلسات کارگروه اقتصاد مقاومتی و تنظیم پنج سند راهبردی از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در استان است.

فولادی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰ قطب صنایع تبدیلی و تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی به تعداد ۷۵ واحد و مددجویان کمیته امداد به تعداد ۳۰۰ واحد، تفاهم‌نامه همکاری با منابع طبیعی برای حفظ جنگل‌ها و درختکاری در ۵۶ هزار هکتار، اجرای ۵ هزار و ۱۲۱ مورد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی اقدامات دیگر بسیج سازندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.