معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد

زیباسازی سیمای شهری برای استقبال از گردشگران نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از عموم شهرداران استان خواست برای پذیرایی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی سیمای شهر‌ها را به بهترین شکل ممکن آذین بندی کنند.

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست ستاد سفر‌های نوروزی و نشست شهرداران و دهیاران با استاندار ایلام اظهار کرد: گردشگری می‌تواند پنجره توسعه استان باشد، تمام تلاش و توان باید برای ایمنی و آرامش در جاده‌های دسترسی بوده و رانندگان نیز نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش و حقوق شهروندی توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: شهرداران نقش مهمی در زیباسازی سیمای شهری در شهر‌های استان دارند و امید است سیمای شهر‌ها را برای استقبال از مهمانان نوروزی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی آذین بندی کنند، همه گزارشات بیانگر این است شرایط آسایش و رفاه مردم در ایام پیش رو در استان فراهم است.

وی افزود: نقش رسانه‌های استان در راستای بهبود شرایط و ایجاد زمینه آرامش بازار و تامین نیاز‌های مردم در ایام پیش رو از جمله نوروز و ماه مبارک رمضان مهم است و در این امر نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: حضور مستقیم بازرسان در شهرستان‌ها نقش مهمی در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها و عرضه مایحتاج مردم به ویژه در بازار شب عید داشته است.

شهریار عباسی بیان کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار تاکنون در پنج شهرستان برای نظارت ویژه بر عرضه مایحتاج مردم از جمله نان و ارزاق عمومی و همچنین میوه شب عید حضور یافته اند.

وی گفت: مدیران صمت و جهاد کشاورزی تلاش ویژه‌ای داشته و حضور بازرسان و اعضای ستاد تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ که وظیفه تامین مایحتاج عمومی مردم را بعهده دارند، نیز به طور جدی دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان‌ها مورد توجه باشد و فرمانداران عرضه گوشت سفید و قرمز و میوه شب عید را پیگیری کنند.

وی گفت: ۱۵۰ تن گوشت قرمز به استان اختصاص داده شد که بزودی برای توزیع بین مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش می‌شود دست واسطه‌ها در توزیع گوشت قطع و نیاز مردم به طور مستقیم در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.