نصب ۹ المان فرهنگی ویژه نوروز در بروجن

شهردار بروجن از نصب ۹ نماد فرهنگی ویژه نوروز در این شهر در آستانه سال نو خبر داد.

حمزه‌علی ولییان با اشاره به فعال شدن ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرداری بروجن تاکید کرد: ۹ المان فرهنگی به‌منظور زیباسازی محیط شهری در محله‌ها و میدان‌های مختلف این شهر نصب شد.

وی با اشاره به ساماندهی ۵۰ نیروی انسانی شهرداری بروجن و سازمان‌های زیرمجموعه این شهرداری مانند آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، حمل‌ونقل شهری، خدمات شهری، فضای سبز و عمرانی به‌منظور فعالیت در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر افزود: گل‌آرایی روضه‌الشهداء و سامان‌دهی آرامستان به‌مناسبت نوروز انجام شده است.


بیشتر بخوانید


ولییان اضافه کرد: به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران ورودی به بروجن تعدادی از راهنمایان گردشگری تا پایان نوروز در ورودی‌های این شهر مستقر هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا نرم‌افزار (اپلیکیشن) "شهر من" ویژه معرفی اماکن گردشگری شهر بروجن به‌همراه خدمات جنبی شهرداری طراحی شده که قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

ولییان با اشاره به وجود ۲۹ پارک و بوستان در شهر بروجن گفت: به‌علت تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، فضا‌هایی در تفرجگاه سیاسرد و پارک‌های ملت و امام حسن (ع) پیش‌بینی شده است.

وی افزود: شماره تلفن‌های ۱۳۷ و ۰۳۸۴۲۲۲۱۱۴ آماده پاسخ‌گویی به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی در شهر بروجن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار