همراهی مردم مهمترین اصل در پیشگیری از شیوع کروناست

مدیرکل اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همراهی و مسئولیت پذیری مردم می‌تواند گام مهمی در راستای مدیریت شیوع کرونا و پیشگیری از شکل گیری پیک بعدی کرونا باشد.

شهرام خواجوی روز شنبه ۲۷ اسفند در نشست ستاد مقابله با کرونا افزود: بنایی بر اعمال محدودیت‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا وجود ندارد بلکه تمرکز ما بر اینست تا مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع گسترده کرونا پیشگیری و مسئولان را در این خصوص یاری دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا آموزش از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود و باید از طریق رسانه‌ها مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی آگاه کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری همراهی مردم را مهمترین عامل در پیشگیری از شیوع کرونا دانست و گفت: هر زمان که مردم در این خصوص اهتمام لازم را به کار گرفته با کمترین آسیب پیک‌های کرونا را پشت سرگذاشتیم از همین رو در مواجهه با پیک احتمالی پیش رو انتظار می‌رود که مردم نسبت به این مهم جدیت لازم را به کار گیرند.

خواجوی خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مکان‌های تجمعی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.