مراجعه روزانه ۱۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه ۱۰۰ بیمار مشکوک به علایم بیماری کرونا در استان به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

ارسلان خالدی‌فر رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند افزایش شیوع کرونا در استان طی روز‌های اخیر، گفت: روزانه بین ۹۰ تا ۱۰۰ بیمار با علایم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: بر اساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان ها به لحاظ شیوع کرونا، سامان در وضعیت قرمز، شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و بن در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اردل، کیار، لردگان، خانمیرزا، فلارد، کوهرنگ و فارسان در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از آماده‌باش مراکز درمانی استان و راه‌اندازی کلینیک تنفسی خبر داد و گفت: تاکید ما بر پیشگیری از ابتلا به کروناست که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکانپذیر است.

خالدی‌فر تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مهم است همچنین در مکان‌هایی که تجمع زیاد است از تهویه استفاده شود.

وی به نقش موثر واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: مراکز واکسیناسیون استان فعال است و مردم استان می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.