افزایش ۲۸ درصدی ورود مسافران به استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: میزان ورود خودروهای سواری به استان طی آخر هفته گذشته نسبت به همین زمان در سال گذشته ۲۸.۲۲ درصد رشد داشته که حکایت از افزایش مسافرت ها به استان است.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به نصب ۶۰ سامانه ترددشمار در محور‌های برون شهری استان بوشهر ادامه داد: طی روز‌های ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه سالجاری ورود ۱۲۸هزار و ۳۳۴ خودرو به استان ثبت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۸.۲۲ درصدی داشته است.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۱۲۷ هزار و ۸۱۸ خودرو در حین خروج از استان ثبت شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۲۱.۰۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اخترشناس با اشاره به اینکه بیشترین تردد خودرو‌ها طی آخر هفته گذشته مربوط به به محور بوشهر- چغادک و بالعکس با فراوانی ۳۱.۲ درصدی بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین محور‌های بوشهر- گناوه و بالعکس (۲۹.۲ درصد) و بوشهر- دیر و بالعکس (۲۳.۲۶) در رتبه‌های بعدی می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درباره اینکه بیشترین سهم تردد خودرو‌ها مربوط به پلاک چه استان‌هایی بوده، گفت: بررسی‌های سامانه پلاک خوان نشان می‌دهد که پس از خودرو‌های بوشهر با سهم ۶۰ درصدی، خودرو‌هایی با پلاک استان فارس (۱۶.۸۵درصد)، خوزستان (۵.۱۸ درصد)، تهران (۳.۷۳ درصد) و اصفهان (۳.۳۷) بوده است.

به گفته اخترشناس، طی روز‌های ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه ساعت‌های اوج تردد در محور‌های استان بوشهر ۱۸ تا ۱۹ بوده که انتظار می‌رود هموطنان و هم استانی‌ها ضمن مدیریت زمان سفر خود، برای کسب آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.