۶ پروژه عمرانی شهرداری قزوین افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت روز شهردار شش پروژه عمرانی شهرداری قزوین با بیش از ۴۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح شد.

به مناسبت روز شهردار در مراسمی با حضور نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، جمعی از مسئئولین استانی و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بهره برداری از شش طرح عمرانی شهرداری قزوین آغاز شد.

افتتاح برج تجارت شهر قزوین یکی از این برنامه‌ها بود.

این برج به ارتفاع ۱۲۵ متر در ۲۸ طبق سازه‌ای احداث شده و دارای ۱۱۴ واحد تجاری در ۵ طبقه، جمعا به مساحت ۱۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع، ۷۴ واحد اداری در ۱۳ طبقه به مساحت ۹۸۰۰ مترمربع و ۴۷ واحد مسکونی و اقامتی در ۱۲ طبقه به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع است.

برج تجارت قزوین همچنین دارای یک رستوران در طبقه هفدهم به مساحت ۴۳۵ مترمربع، دو واحد تالار پذیرایی در طبقات ۲۱ و ۲۲ به مساحت ۷۸۸ مترمربع و ۵۵۵ باب پارکینگ در ۴ طبقه و ۱۸۰ انباری است.

این مجموعه دارای یک واحد هایپرمارکت به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع، فود کوت و تالار‌های پذیرایی و رستوران با چشم اندازی بی نظیر در شهر قزوین است.

ساختمان مدرن برج تجارت قزوین از مجهزترین موتورخانه مرکز در غرب کشور برخوردار است و ۱۹ دستگاه آسانسور مدرن، دو دستگاه رمپ ترولی، دو دستگاه کلایمر و یک دستگاه مونوریل از دیگر تجهیزات این برج تجاری، اداری و مسکونی است.

همچنین پروژه یادگار امام (ره) برای تسهیل در تردد درون شهری با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، پروژه فرهنگسرای محله هادی آباد با ۹ هزار متر مربع و ۵۵۰ متر زیربنا با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، ساختمان اجرائیات شهرداری منطقه دو قزوین با ۱۰۰۰ مترمربع مساحت و ۲۲۰ متر زیربنا در یک طبقه با ۲۳ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

با حضور مسئولان کشوری و استانی پروژه تعریض پل و خیابان شهرک ناصرآباد نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در روز شهردار پاتوق محله شهر اندیشه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.