پیش بینی گره کور ترافیکی در چهار شهر مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: پیش بینی می‌شود ترافیک نوروزی در چهار شهر استان سنگین باشد به همین دلیل گشت‌های ویژه در این شهر‌ها مستقر شدند.

سرهنگ بیگلری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح نوروزی پلیس راهور در مازندران برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها با بکار گیری بیش از ۱۰۰۰ پلیس از ۲۵ اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد

او با بیان اینکه پلیس راهور با تمام توان در خدمت تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها خواهد بود، افزود: همه دستگاه‌های امدادی مانند هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها مستقر شدند.

رئیس پلیس راهور مازندران ادامه داد: پیش بینی می‌شود ترافیک نوروزی در برخی شهر‌ها مانند زیراب و پل سفید در محور سوادکوه، مرزن آباد در محور کندوان و شهر عباس آباد سنگین‌تر از سایر شهر‌ها باشد.

سرهنگ بیگلری گفت: گشت‌های ثابت و سیار برای استقرار در این شهر‌ها در نظر گرفته شده است تا گره‌های ترافیکی را باز کنند
او افزود: نشستی نیز با روسای پلیس راهور و راه سه استان همجوار با مازندران در استانداری برگزار و مقرر شد در اجرای محدودیت‌های ترافیکی هر سه استان با هم هماهنگ باشند.

رئیس پلیس راهور مازندران ادامه داد: خط قرمز پلیس راهور برخورد با تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیر مجاز، سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و نبستن کمربند ایمنی است.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه ۹۶ درصد مردم خوب رانندگی می‌کنند و فقط ۴ درصد رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند، گفت: خودرو‌های که تخلفات حادثه ساز داشته باشند با هماهنگی دادستان مرکز استان تا پایان تعطیلات توقیف خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.