تاج: از کی روش ممنونم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نتایج تیم ملی رضایت بخش بود و از کی روش ممنونم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: امروز مانند باقی ارگان‌هایی که متناسب با مقتضیات جامعه اساسنامه را تغییر می‌دهند، تغییر اسانامه را در دستور کار داریم و این تغییرات به رای گذاشته می‌شوند.  

او ادامه داد: با توجه به این که حدود ۳۰ روز پیش از جام جهانی سرمربی عوض شد و باتوجه به شرایط کشور فکر می‌کنیم ۳ بازی قابل قبول انجام دادیم و برخی از موانع بسیار جدی‌ای را برداشتیم. از ملی پوشان و کی روش ممنونم.  

تاج گفت: بازیکنا باید برای انتخابی تیم ملی شرکت کنند و آن چه در توان فدراسیون بود برای تمام اماده سازی تیم‌ها به انجام رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای تیم ملی بزرگ سالان آرزوی توفیق دارم ما تیم دوم آسیا هستیم و تیم ۲۴ در جهانیم ما قدرت مهم قاره کهنیم مدتی است مقام نخست را به ژاپن واگذاشتیم و امیدوارم آن را پس بگیریم و این بازی‌های دوستانه نیز برای همین امر است. از انتخاب قلعه نویی خوشحالم و تا آخرین روز از او دفاع می‌کنم.  

تاج افزود: درباره فوتبال بانوان توقع دارم حضور در تیم ملی از استان‌های مختلف گسترده‌تر باشد.  

هیچ کجای دنیا یک بخش کشور را فدای بخش دیگر نمی کنند 

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در بحث حق پخش بدون درآمد فوتبال ساکن می‌شود، چون هزینه آن با درآمد نمی‌خواند و ما از حق پخش محرومیم. هیچ کجای دنیا یک بخش کشور را فدای بخش دیگر نمی‌کنند و ما بابت محروم شدن از حقوق شناخته خود فدا شدیم. درآمد ما از ترانسفر، حق پخش، درامد روزمسابقه، تبلیغات محیطی و ... است که بخش از آن محقق نمی‌شود.  

او گفت: ما از درآمد‌های محیطی هم محرومیم، چون تیم‌ها زمین خصوصی نداریم. ما به تنهایی نمی‌توانیم این مشکل را حل کنیم. می‌دانیم در فوتبال چقدر هزینه می‌شود و نیازی نیست آن مخفی شود. بهتر  است آن پول را بدهند صدا و سیما تا این سازمان پول را به فوتبال دهد.‌ای اف سی هم می‌تواند کمک کننده باشد، زیرا برای صدور مجوز حرفه‌ای مشخص کرده ۵۱ درصد درآمد باشگاه‌ها از راه‌های نامبرده باشد و اگر سندسازی نکنند می‌توانیم به درآمد برسیم.  

تاج بیان کرد: امیدوارم بازی با روسیه مقدمه‌ای برای حضور مجدد بانوان در ورزشگاه شود. ترس ما از برخی اقدامات تماشاگران علیه تیم ملی خصوصا تیم روسیه است.  

برچسب ها: مهدی تاج ، ای اف سی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.