۲ میلیون تردد نوروزی در آذربایجان غربی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به آغاز طرح نوروزی و ثبت تردد‌ها در استان گفت: در قالب این طرح تا بامداد امروز، ۲ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: این میزان تردد در ۲ روز ابتدایی اجرای طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اوج سفر‌های نوروزی در روز‌های منتهی به روز اول سال، این آمار روز به روز رشد قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: از کل تردد‌های صورت گرفته، ۳۳۰ هزار تردد مربوط به مبادی ورودی و خروجی استان بوده است.

آرامون ادامه داد: بیشترین میزان تردد ورودی و خروجی ثبت شده در آذربایجان غربی طی ایام نوروز امسال در محور ملکان - میاندوآب بوده که ۴۶ هزار خودرو از آن تردد داشته است.

وی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، حدود ۱۰ درصد تردد‌ها در جاده‌های آذربایجان غربی در ایام طرح نوروزی مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و بیشترین تعداد تردد از ساعت ۱۸ تا ۱۹ ثبت شده است.

سفر‌های نوروزی از اواخر هفته گذشته آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا روز‌های بعد از سیزدهم فروردین سال ۱۴۰۲ هم ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.